Motorsåg och handhållet

MS 880

22 inlägg 7710 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: MS 880

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#177272 Kommer du med till Norge, Åke?
Bild

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: MS 880

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#177278 Nej du förstår att vi pensinärer hinner tyvärr inte med så mycket detta är vad som nu ligger på + att jag lånar ut ett 20tal sågar till ett annat spektakel. Hoppas ni får trevligt i Norge jag kommer att trivas bra med mina åtagande.
Grukå kvarn.jpg

   TS
Avatar Fallback

Re: MS 880

Valmet 941  
#177909 Hmm man kanske ska kika förbi en sväng den 17 juni o kika på sågarna som du har med dig och allt annat skoj som finns i kika på om jag hinner :)

Avatar Fallback

Re: MS 880

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#177992 Det kanske är bäst att ta med släpvagn för det är en del sågar ca 50st som går att avyttra och diverse veteran motorer som är till salu.

   TS
Avatar Fallback

Re: MS 880

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#178726
maskinhistoria_2012_1[1].jpg

Ja så såg det ut i regnet under helgens utställning Ha en Trevlig midsommar, jag kommer att trivas med barnbarn och familj.

   TS
Användarvisningsbild

Re: MS 880

totte  
#178746 Ah, det ser trevligt ut trots regnet! Tack detsamma, önskar dig en Glad Midsommar Åke!

Användarvisningsbild

Re: MS 880

Kjell S  
#178776 Bra med arbetsväder ibland.. Idag ska dock endast midsommarstången kläs...
Kört en ½ variant de senaste åren.

Trevlig Midsommar till alla!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).