Motorsåg och handhållet

Import av motorsag

5 inlägg 3010 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Import av motorsag

Ford1  
#169900 Hei!

Vurderer nå å kjøpe ny motorsag. Har sett en del på Husqvarna sin 550xpg og har så og si bestemt meg for denne. Det jeg imidlertid lurer på er om noen har noen erfaring med kjøp fra utlandet (storbritannia). Er den noen som vet om forhandlere som frakter til Norden fra utlandet? Sliter litt med å finne noen som er både rimelige og som frakter utenlands.

Takk for alle svar!



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Import av motorsag

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#169919 Tenk deg om før du gjere da, veldigt greit med ein lokal forhandler NÅR noke dette sund.

Användarvisningsbild

Re: Import av motorsag

jrundhovde  
#755140 Etter å ha lagt på norsk moms og frakt så trur eg ikkje det er noko å spare. I hvertfal ikkje nokk til å ikkje støtte dei lokale som nevnt under. Eventuelt norsk netbutikk.
Eg har bestilt varer til Sverige fra Honey brothers, honeybros.com då det var noko eg ikkje fan i Sverige og det var bra bemøtande og grei leveranse.

Användarvisningsbild

Re: Import av motorsag

jrundhovde  
#755141 For øvrigt så vart eg nøgd med bytte når eg bytte opp meg fra den forrige 550 til Mk2. Meir akselerasjon og kraft.

Användarvisningsbild

Re: Import av motorsag

Oddski  
#755337 Bestilte meg 550 xpg ii fra industrivarer.no Da kom den på 7390,- med mva og frakt. Den lokale butikken selger kun til veiledende pris, som siste siste uke økte til 10490,-. Hadde ikke kjøpt ny sag til fullpris... 3000kr er litt for stor forskjell. Er ikke avhengig av sag, så om jeg senere evt må sende i posten for garantireparasjon så går det bra.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).