ons 07 mar 2012, 09:46#164981Utbytbara topptrissor som man får nita i till nyes när den gamla skurit.
Finns det till 346 med 13" svärd?
Motorsåg och handhållet
Lös topptrissa?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

tor 08 mar 2012, 21:14#165217List pris= 115:-
Är det inga skador eller slitage så kanske, men egentligen... Är det lönt?
Är det inga skador eller slitage så kanske, men egentligen... Är det lönt?
Såg samlare av grövre kaliber....
www.chainsawcollectors.se
tor 08 mar 2012, 21:31#165225Finns ju en anledning det skurit med, det kanske kunde vara bra o veta oavsett...
Såg samlare av grövre kaliber....
tor 08 mar 2012, 22:52#165241Nytt oregonsvärd får du tag på för under 200.- ganska säker på att det håller samma kvalitet som husqvarnasvärdet.
Men håller också med om att det alltid kan vara kul att testa något nytt samtidigt som att finna orsaken är en del av processen.
Men håller också med om att det alltid kan vara kul att testa något nytt samtidigt som att finna orsaken är en del av processen.
tor 08 mar 2012, 23:06#165244Oftast när topptrissan går så delar sig svärdet ganska mycket, eller så är det slitet. gärna med en liten grop precis bakom trissan.
Jag anser det inte vara värt att byta trissa och skulle inte rekommendera en kund att göra det annat än i utbildningssyfte.
Jag anser det inte vara värt att byta trissa och skulle inte rekommendera en kund att göra det annat än i utbildningssyfte.
Fixar med lite allt möjligt.
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).