Motorsåg och handhållet

E de samma lika....?

7 inlägg 3146 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

E de samma lika....?

Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#10342 Hva 346 och Jonsered 2147 e de samma såg men olika kläder. Har jobbat me en 346:a i vår/sommar å ja tycker att de e en fin fin såg. Ha jag fel eller.....har bara erfarenhet av min gamla 242:a annars.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#10346 346xpg är en fin såg
den har blivit ännu finare nu om man gillar motorkraft dvs ^^

Nästa såg jag köper blir nog nya 346xp om jag köper nån ny på ett tag känns lite onödigt när min 353 är i samma klass fast ingen riktig proffs och inte lika varvig

Det är nog sant att de är andra kläder, har för mig de?

Ska du köpa såg kan jag rekommendera 346xpg som allround såg

dom billigare har ju bla vevhus tror jag de va i plast.. och det är ju inte så "smart" men billigt..

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#10359 Dolmar 5000 är inte dum alls.
Har du möjlighet så kolla in den.
2147 o 346 är enormt lika.

Användarvisningsbild
swe#kipp  
#10366 Ja det är plastfärgen samt främre handtags vinkel som skiljer som åt annars är dom lika 2147/346 !!

Kolla även på Dolmar 5000 eller ännu bättre vänta tills den nya 346:an kommer ut 😈

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#10367 Ska bli spännande o jämföra den med 5000!

Användarvisningsbild

Dolmar?

Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#10380 Va e de för någe, när kommer nya 346:an tror ni. Har på känn att de blir en Huskvarna, känns mest på riktigt på något vis.

   TS
Användarvisningsbild
swe#kipp  
#10384 Den kommer "snart" så om du inte har bråttom så är den nog värd att vänta på ,,,,,

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).