Motorsåg och handhållet

Verkstadsmanual till HVA 250RX

21 inlägg 23306 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Verkstadsmanual till HVA 250RX

Hubbis  
#540613 Hej

Jag oxo :-bd

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Verkstadsmanual till HVA 250RX

Ove47  
#774996 Hej alla på forumet, första gången jag skriver något här men haft mycket glädje av att läsa era inlägg.
Nu har jag problem med min 250rx där gasvajern gått av och behöver skaffa en ny. Vem vet var man kan få tag i en. Kan man byta enbart gasvajern Dessutum skulle jag vara tacksam om någon kunde hjälpa mig att få tag i en verkstadsmanual. Vänligen Ove Bohlin

Användarvisningsbild

Re: Verkstadsmanual till HVA 250RX

Joakim S  
#774997
Ove47 skrev:Hej alla på forumet, första gången jag skriver något här men haft mycket glädje av att läsa era inlägg.
Nu har jag problem med min 250rx där gasvajern gått av och behöver skaffa en ny. Vem vet var man kan få tag i en. Kan man byta enbart gasvajern Dessutum skulle jag vara tacksam om någon kunde hjälpa mig att få tag i en verkstadsmanual. Vänligen Ove Bohlin

Leta upp nummret i IPL:n jag skickar här. Sen söker du på maskinklippet hemsida, med nummret.

Användarvisningsbild

Re: Verkstadsmanual till HVA 250RX

Ove47  
#775001 Tack Joakim. Jag skall kontakta dem. Då är det bara verkstadsmanualen som fattas.

Användarvisningsbild

Re: Verkstadsmanual till HVA 250RX

Joakim S  
#775003
Ove47 skrev:Tack Joakim. Jag skall kontakta dem. Då är det bara verkstadsmanualen som fattas.

Här.

Användarvisningsbild

Re: Verkstadsmanual till HVA 250RX

Ove47  
#775005 Tack kompis, jag har fått hem den nu och har lite läsning framför mig.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).