Williamm skrev:339 skrev:Läste detta i en Facebook-grupp
Då måste jag köpa en till kåpa då.
Ja om man bums inte vill ha "Skallige-Per" med helt orange flint.. 😀
Skämt å sido är det ett smakval.

339 skrev:Williamm skrev:339 skrev:Läste detta i en Facebook-grupp
Williamm skrev:339 skrev:Williamm skrev:339 skrev:Läste detta i en Facebook-grupp
Det ser fel ut på något sätt, men samtidigt lite kul som bevis på att det var en av de första.
Joakim S skrev:@williamm. Nej, ville ha litet svärdfäste.
@339. Bild på filter.
Fler bilder. Ingen dekomp👍🏻. Kåpan ser rätt "high top:ig ut.
Williamm skrev:Joakim S skrev:@williamm. Nej, ville ha litet svärdfäste.
@339. Bild på filter.
Är det samma filter som på uppdaterade gamla 560 och 550mk2? Jag tycker det borde vara ett lite större filter.
Joakim S skrev:Williamm skrev:Joakim S skrev:@williamm. Nej, ville ha litet svärdfäste.
@339. Bild på filter.
Är det samma filter som på uppdaterade gamla 560 och 550mk2? Jag tycker det borde vara ett lite större filter.
Jepp.
Tja. Behövs det tro?
Williamm skrev:Joakim S skrev:Williamm skrev:Joakim S skrev:@williamm. Nej, ville ha litet svärdfäste.
@339. Bild på filter.
Jepp.
Tja. Behövs det tro?
Jag vet inte, men jämfört med 562 original filter så har de mindre luftflödeskapacitet.
Om de tycker det var lagom för 50cc så borde 59cc behöva mer tycker jag.
Joakim S skrev:562 Mark ll har detta filtret också. Samma som 550mk2.
Williamm skrev:Joakim S skrev:562 Mark ll har detta filtret också. Samma som 550mk2.
Jo, det har jag listat ut.
Filterjämförelse:
Joakim S skrev:Williamm skrev:Joakim S skrev:562 Mark ll har detta filtret också. Samma som 550mk2.
Jo, det har jag listat ut.
Filterjämförelse:
Ahaa! Det där filtret har jag aldrig sett förr. Har aldrig lastat ned 562 IPL förr.
Joakim S skrev:Kan hända att det kan hämma 560/562 Mark ll vid trimning. Vi får se vad Mastermind säger. Är en Mark ll på väg till honom. Nu är ju inte han så objektiv i sina analyser av Hva då😂
Williamm skrev:Joakim S skrev:Kan hända att det kan hämma 560/562 Mark ll vid trimning. Vi får se vad Mastermind säger. Är en Mark ll på väg till honom. Nu är ju inte han så objektiv i sina analyser av Hva då😂
Jag har inte följt han så jag vet inte. På den gamla så var det ingen skillnad på trimmad med gamla och nya filtret tror jag. Men jag tycker det ser litet ut ändå..
Williamm skrev:Joakim S skrev:Kan hända att det kan hämma 560/562 Mark ll vid trimning. Vi får se vad Mastermind säger. Är en Mark ll på väg till honom. Nu är ju inte han så objektiv i sina analyser av Hva då😂
Jag har inte följt han så jag vet inte. På den gamla så var det ingen skillnad på trimmad med gamla och nya filtret tror jag. Men jag tycker det ser litet ut ändå..
Williamm skrev:Det gamla filtret hade problem med att det släppte igenom mycket damm mellan filtret och filterhållaren. Det går att lösa med in tun o-ring och eller smörjfett. Jag har nya filtret på min just nu dock.