th skrev:Tänkte göra ett litet trådlyft här. Hade ute och fotade alla sågarna idag. Som synes inte en Stihl så långt ögat når![]()
Mmm det är något som fattas ja
th skrev:Tänkte göra ett litet trådlyft här. Hade ute och fotade alla sågarna idag. Som synes inte en Stihl så långt ögat når![]()

tallen100 skrev:th skrev:Tänkte göra ett litet trådlyft här. Hade ute och fotade alla sågarna idag. Som synes inte en Stihl så långt ögat når![]()
tallen100 skrev:tallen100 skrev:th skrev:Tänkte göra ett litet trådlyft här. Hade ute och fotade alla sågarna idag. Som synes inte en Stihl så långt ögat når![]()
Fast det klart dom kan va svåra att komma över, sällan ägaren vill skiljas från en Stihl![]()
th skrev:Sedan finns det de som inte vill hoppa i säng med fienden. Som jag skrev i en annan tråd, är man uppvuxen på en motorsågstillverkande ort i Sverige så är vit-oranga sågar något av det värsta som finns
th skrev:Sedan finns det de som inte vill hoppa i säng med fienden. Som jag skrev i en annan tråd, är man uppvuxen på en motorsågstillverkande ort i Sverige så är vit-oranga sågar något av det värsta som finns
JensSkoog skrev:Göt skrev:köpte en såg som var orange vit åt min far en gång den hette Husqvarna 66
![]()
![]()
Va inte den "Husqvarnaorange" med sort på toppen, @Göt
Göt skrev:hittade en bild på en 44 på nätet
http://solhem9.se/Husqvarna_44_practica_1.html