swe#kipp skrev:Nån har väl köpt nått ??
Absolut!.
Mera skog, och sådant är alltid skoj.
Skogshuggarn
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
swe#kipp skrev:Nån har väl köpt nått ??

pgo_jim skrev:hur ser jubileums modellen ut? och va kostar stihl jackan som står emot regn å vind?
edit vanliga jonsered och husqvarna hjälmarna kostar ju lika mkt enligt deras egna rek priser?
MasseyFerguson skrev:Tycker det var lite lite färg på den, vill synas när jag jobbar i skogen. Fattar inte varför det ska vara så mkt svart på huggarkläderna
MasseyFerguson skrev:om man får en stock över sig så kanske det inte är alltid som huggarhjälmen syns, men man får väl hoppas att man slipper sådan behandling
knaggen skrev:MasseyFerguson skrev:om man får en stock över sig så kanske det inte är alltid som huggarhjälmen syns, men man får väl hoppas att man slipper sådan behandling
får man en stock över sig så har man inte i skogen att göra har aldrig fått en stock över mig under dom 26 åren jag har varit verksam har inte ens varit i med sågen i stövlar eller byxor allt handlar om att arbeta rätt och säkert.
MasseyFerguson skrev:knaggen skrev:MasseyFerguson skrev:om man får en stock över sig så kanske det inte är alltid som huggarhjälmen syns, men man får väl hoppas att man slipper sådan behandling
får man en stock över sig så har man inte i skogen att göra har aldrig fått en stock över mig under dom 26 åren jag har varit verksam har inte ens varit i med sågen i stövlar eller byxor allt handlar om att arbeta rätt och säkert.
Det finns folk som har jobbat mer än 26 år i skogen och fått en stock över sig