Husqvarna 55 XP
Husqvarna 560 XPG
Husqvarna 550 XPG
Husqvarna 390 XPG
Husqvarna 242 XPG 2x
Husqvarna E70
Husqvarna 545 FR
Mcculloch 10-10
Mcculloch 2-10
Mcculloch 1-40
Mcculloch mini mac 320
Mcculloch mini mac 310
Jonsered 2152
MartinH skrev:Jag rekommenderar starkt sågskyddsbyxor och annan skyddsutrustning. Har sågat mig i benet men hade då sågskyddsbyxor. Är väldigt glad för det idag.
Kan upplysa att de byxor jag hade fungerade som de skulle .
Med vänlig hälsning!
MartinH
TrioBrake skrev:Har hamnat i alldeles för många "diskussioner" med jänkare angående just sågskydd... Slutar alltid på samma sätt, jag har fel
Zixten skrev:TrioBrake skrev:Har hamnat i alldeles för många "diskussioner" med jänkare angående just sågskydd... Slutar alltid på samma sätt, jag har fel
Vika argument har dom mot sågskyddsbyxor då?
TrioBrake skrev:Onödigt, dyrt, min farfar använde aldrig sågbyxor och han sågade sig fan inte i benet!! Eller det blir så varmt och man blir helt utmattad... Helt hjärndöda argument helt enkelt.... Fick några kommentarer på nån bild på instagram förut där man hacka på mig för att jag hade huggarkängor huggarbyxor huggarbälte huggarhandskar huggarhjälm... Att det bara är folk med för mycket pengar som har sådant. Riktiga proffs har tydligen blå jeans gamla timberlandkängor och en t-shirt å en plåthat. -_- man blir inte riktigt klok på sånt pack
Zixten skrev:TrioBrake skrev:Onödigt, dyrt, min farfar använde aldrig sågbyxor och han sågade sig fan inte i benet!! Eller det blir så varmt och man blir helt utmattad... Helt hjärndöda argument helt enkelt.... Fick några kommentarer på nån bild på instagram förut där man hacka på mig för att jag hade huggarkängor huggarbyxor huggarbälte huggarhandskar huggarhjälm... Att det bara är folk med för mycket pengar som har sådant. Riktiga proffs har tydligen blå jeans gamla timberlandkängor och en t-shirt å en plåthat. -_- man blir inte riktigt klok på sånt pack
Min farfar använde nog inge sågskydd heller, men å andra sidan använde han nog aldrig motorsåg heller.
Inga argument som att det inte klarar av att stoppa kedjan?
Ferguson system skrev:Både Husqvarna og Oregon har nylig kommet med nye huggerbelter