Såg samlare av grövre kaliber....
www.chainsawcollectors.se
www.chainsawcollectors.se

pgo_jim skrev:ringde dom... *mutter*
först sa han att han inte visste, men sen kolla han i nån kartong å enligt han det som är med vid nyköp i kartong är
Motorsågen
svärd/kedje skyddet
kombinyckel
vinterpluggen
"vinterkåpan"
så han skulle skicka vinterplugg och kåpa med posten
detta känns inte som en bra början hos dom...
men fördelen me dom mot såma är ju att dom svarar i telefonen iallafall och att jag slapp åka dit för å hämta dom två grejjerna
vad vare för mejsel du prata om mange??
Fisketorp skrev:Godagens!
riktigt kul att läsa runt här på forumet när man inte kan specielt mycket =)
Läst att HVA 55 Rancher nämnts rätt mycket, fattat det som att det ska vara en bra/duglig såg???
Råkar ligga inne med en HVA 50 Rancher, undrar då vad skillnaden är på dess och ifall 50:an är en "duglig" såg av eran mening...
Kan vara bra att veta då jag eventuelt måste lägga 1500kr på ny cylinder, kolv & ring.(fick sågen så denna utgift borde den vara värd).
i frågan om det är en duglig såg kan ju värt att nämnas vara att jag hjälper farsan såga hem "års-veden" ibland så för min del är inte kraven något högt =dugligt såg för min del, ville bara höra vad ni tycker samt skillnad på 50 & 55:an
mvh//Martin
Fisketorp skrev:Godagens!
riktigt kul att läsa runt här på forumet när man inte kan specielt mycket =)
Läst att HVA 55 Rancher nämnts rätt mycket, fattat det som att det ska vara en bra/duglig såg???
Råkar ligga inne med en HVA 50 Rancher, undrar då vad skillnaden är på dess och ifall 50:an är en "duglig" såg av eran mening...
Kan vara bra att veta då jag eventuelt måste lägga 1500kr på ny cylinder, kolv & ring.(fick sågen så denna utgift borde den vara värd).
i frågan om det är en duglig såg kan ju värt att nämnas vara att jag hjälper farsan såga hem "års-veden" ibland så för min del är inte kraven något högt =dugligt såg för min del, ville bara höra vad ni tycker samt skillnad på 50 & 55:an
mvh//Martin