sön 29 jan 2006, 21:26#1180tack för välkomnandet fredrik!! tja,vad det gäller "jordnötterna" så fick vi aldrig nåt bra svar på varför dom gick som dom gick!! dom hade den blåa vintertillsatsen på och dom tejpade igen alla håligheter,men det funkade ändå inte!!?? på en av sågarna byttes ett gummi mellan förgasaren å cylindern,å då gick den lite bättre,men inte i närheten av vad man skall kunna förvänta sig av den!! så dom hade det inte roligt kan jag säga! och det sades en å annan svordom!!hehe!! pratade också med en entreprenör som hade lejt in polacker som kapare,han hade köpt 10st 357or, han hade samma problem med 8st av dom,plus att alla värmenöp i sommras!! dom tror på husqvarna att det hade med nån förgasarvärme som hade hakat sig att göra! rotkapning är förvisso det värsta man kan utsätta en såg för enligt mig,men nog tycker jag att dom ska palla lite bättre!! men det finns säkert nåt naturlig förklaring!! exakt vet jag ej! dom köpte varsin ms361a sen,å hade 357orna som reservsågar men behövde aldrig använda dom!!hehe!!......hmmm ! inte värt att bli för kaxig här...då kanske min börjar att krångla också!! men den ena har faktiskt gjort rätt för att krångla lite nu,efter all "tortyr" jag utsatt den för!! ......jo de va så sant de....jag har faktiskt bytt tändstift två gånger också!! glömde nämna det förrut!! ha de bra! vi hörs!!
PS! bra forum det här! perfekt att kunna utbyta erfarenheter!! och för er som inte kände till det redan! kolla gärna in
www.arboristsite.com ett amerikanskt skogsforum med bla sågtrimmningar å hackande på varandras sågmärken!! finns mycket där borta som man inte kännde till!!