Utmärkt forum detta!
Motorsåg och handhållet
Hjälp att välja topphandsåg
tis 22 sep 2015, 15:35#343014Ska testa några dagar och ska sedan dela med mig av erfarenheterna. Är tyvärr inte ung längre och bara halvtuff
Utmärkt forum detta!
Utmärkt forum detta!
TS

tis 22 sep 2015, 16:39#343017Emil Knut, tunklime, när jag ser dig ska jag stoppa din grensax där den hör hemma!
TS
tis 22 sep 2015, 19:12#343041Hej, mitt svar ar ju lite sent... men anda, jag anvander en Husqvarna T 425 (I Sverige - Zoneah G 2500) med carvingsvard.
Jag har mycket eksly mm. i stenig terrang som gallras, stammar kvistas upp till viss hojd, trad lattas ur osv.
Oliver beskars, och ibland klattrar jag med den.
Detta ar en mycket rapp och framfor allt LATT (3 kg) sag. Jag forsoker att halla den med tva hander sa mycket som mojligt, men nar man maste, arbetar man latt enhandat.
Jag har mycket eksly mm. i stenig terrang som gallras, stammar kvistas upp till viss hojd, trad lattas ur osv.
Oliver beskars, och ibland klattrar jag med den.
Detta ar en mycket rapp och framfor allt LATT (3 kg) sag. Jag forsoker att halla den med tva hander sa mycket som mojligt, men nar man maste, arbetar man latt enhandat.
Husqvarna 425T, 445 II, 343 R. Fiat Panda (mod.141).

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar