Efterlyst - Stulet

Stulen grip och rotator

2 inlägg 32793 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Stulen grip och rotator

HaLLa  
#281491 Förra veckan stals rotator och länkage till kranen på min huggarvagn. Gripklon var då kvar och hängde i en låst kätting av härdad typ som normalt används för att låsa ATV. Jag lät dumt nog traktorn stå kvar i fall någon ville kontrollera vidare. (typ polisen) När jag i går kom hem efter jobbet var även gripklon tagen. Detta hände i närheten av Hyltebruk och är en av flera stölder som inträffat i området. Nu är man ju lite nyfiken på om det bara är här dom opererar, eller om det finns andra områden dom också är aktiva i.



   TS
Avatar Fallback

Re: Stulen grip och rotator

vastergarden  
#281805 Södras maskingrupp blev av med rotator o ev grip för ca en månadsedan i Hestra- 2 mil norr om Gislaved. Om det va skördaren eller skotaren vet jag inte. Samtidigt blev Hestra Truck o maskin av med div verktyg-180000 kr- på en liten skördare som stog precis på gårdsplanen i Hestra.Kontkta gärna dess vd ägare-Tomas- så får du se om du lyckas att få napp

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).