sön 28 dec 2014, 10:37#307524Ni som har gjort fina grillplatser på era fastigheter vill kanske lägga ut foto så man kan få inspiration?
Friluftsliv, Naturturism
Har ni fina grillplatser på era fastig.?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
sön 28 dec 2014, 16:05#307572
Vad i helvete??
Jag har i höst grävt mig en damm, intill denna är tanken (drömmen) att bygga en enklare timmerkoja med grillplats.
Hur kunde det bli brandskyddsbesikting?
I så fall kan jag lägga ner tanken på timmerkoja........
dwurg skrev:Nä det har jag inte, men jag vet en som gjorde en fin grillplats med trädäck och tak.
Han åkte på brandskyddsbesiktning och hela den baletten :/
Vad i helvete??
Jag har i höst grävt mig en damm, intill denna är tanken (drömmen) att bygga en enklare timmerkoja med grillplats.
...
sön 28 dec 2014, 17:18#307581
Hm, kanske blir ett brott mot strandskyddsbestämmelserna då för dig, bättre att bygga platserna för privat nyttjande först och dammen efteråt.
r93 skrev:dwurg skrev:Nä det har jag inte, men jag vet en som gjorde en fin grillplats med trädäck och tak.
Vad i helvete??
Hm, kanske blir ett brott mot strandskyddsbestämmelserna då för dig, bättre att bygga platserna för privat nyttjande först och dammen efteråt.
Zetor 4340, Ferguson TEA 20 och MB Trac 680
sön 28 dec 2014, 17:39#307584Bilder på fina grill/rastplatser skulle uppskattas, jag tänkte slöjda till nåt
som jag ska ha bakom huset.
som jag ska ha bakom huset.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
Re: Har ni fina grillplatser på era fastig.?
sön 28 dec 2014, 17:58#307587
Vad är du arg för? Du har ju en branddamm!
r93 skrev:dwurg skrev:Nä det har jag inte, men jag vet en som gjorde en fin grillplats med trädäck och tak.
Vad i helvete??
Vad är du arg för? Du har ju en branddamm!
DO, blir förbannad bara jag tänker på skitstövlarna.
sön 28 dec 2014, 18:27#307591Har timrat en kolarkoja som vemsomhelst nyttja som grillplats och sova över om dom vill.
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
sön 28 dec 2014, 18:29#307592Haha ja precis =) Det är bara till att höra med kommunen, det är väl kanske olika i olika kommuner.
Men nog tycker jag det är löjligt, i synnerhet eftersom han inte har några väggar efter vad jag förstått.
Men nog tycker jag det är löjligt, i synnerhet eftersom han inte har några väggar efter vad jag förstått.
sön 28 dec 2014, 18:36#307594
Grillplats mä en liten stuga
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Grillplats mä en liten stuga
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Kulltorp/Småland
Re:
Camwood - Edsbro Norrtälje Kommun och skog i Nyadal Höga kusten och träverkstad och såg i Enviken Dalarna- sön 28 dec 2014, 19:00
sön 28 dec 2014, 19:00#307598Hej !
Grillplatser o fika ställen helst med solläge o en fin utsikt är det som gör skogsägandet extra trevligt
Vi i familjen har några ställen som vi går eller åker skidor/skoter till i Höga kusten.
Skapa konto
Grillplatser o fika ställen helst med solläge o en fin utsikt är det som gör skogsägandet extra trevligt
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Skapa konto
SMV 21 s SMV Drivax Fendt Dieselross med halvband BM55 med kedjor och kälke MF 35 Ockelbo 8000 med kälke

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).