halvproffs skrev:Törs man parkera på mötesplatsen bredvid skogsbilvägen? Säjer då det; finns folk till allt.
På mötesplatser råder parkeringsförbud har jag för mig, även om det hunnit bli något år sedan jag läste körkortsboken.
halvproffs skrev:Törs man parkera på mötesplatsen bredvid skogsbilvägen? Säjer då det; finns folk till allt.
Tosca skrev:halvproffs skrev:Törs man parkera på mötesplatsen bredvid skogsbilvägen? Säjer då det; finns folk till allt.
På mötesplatser råder parkeringsförbud har jag för mig, även om det hunnit bli något år sedan jag läste körkortsboken.
ÅsaNisse skrev:Mötesplatsen tillhör vägen och är det en privat väg gör du som ägaren till vägen säger. Då gäller inte körkortsboken i alla regler.Tosca skrev:halvproffs skrev:Törs man parkera på mötesplatsen bredvid skogsbilvägen? Säjer då det; finns folk till allt.
ÅsaNisse skrev:Undrar om Elmia hade koll på detta när det blev leråkrar runt hela Bratteborg