MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
Skogsbarometern
Vad tycker du om en kategori för omröstningar?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in lör 05 dec 2009, 09:37#73771Kommentera gärna ditt val!
TS
Re: Vad tycker du om en kategori för omröstningar?
lör 05 dec 2009, 09:38#73772Känner igen detta
Nej men, det låter ju som en bra idé. Kan man sedan sammanställa detta efter X antal omröstningar till någon lista så är ju det skoj. För jag själv älskar statistik
Nej men, det låter ju som en bra idé. Kan man sedan sammanställa detta efter X antal omröstningar till någon lista så är ju det skoj. För jag själv älskar statistik
Johan |
lör 05 dec 2009, 19:15#73829joda, absolut en bra ide.
Hoppas bara at frågan som stilles blir specifik, så det går at velga et av alternativen, utan behöva kommentera ved sidan.(om man nu inte skulle villa det)
Hoppas bara at frågan som stilles blir specifik, så det går at velga et av alternativen, utan behöva kommentera ved sidan.(om man nu inte skulle villa det)
Valmet 665s/skogshytt, valtra-valmet 6400, XCG 230LC, Hanix H55DR/Naarva stegmaster, Kesla 102HD/kran 304T, Dalen 2054 vedmaskin+kisa stegmater, Igland wp2000, TR110 vedkutter, Jonsered 2054,-dolmar ps5000. Hva 42, Suzuki king quad 280cc
Re: Vad tycker du om en kategori för omröstningar?
lör 05 dec 2009, 19:38#73835absolut en bra idé
Liljemark Skogsavverkning
Riktiga män kör utan tändstift
Riktiga män kör utan tändstift
ons 19 maj 2010, 13:34#92241Hej,
Jodå, alla medlemmar som är inloggade kan skapa egna omröstningar.
Man gör som vanligt när man vill skapa en ny tråd, överskrift och text. Sedan finns det i denna kategori en liten grön flik nedanför textrutan där man skriver (bredvid ladda upp en bilaga) som heter Omröstning.
Klicka på den och fyll i ämne för omröstning och de svar man kan svara på, ett påstående per rad i textrutan.
Lycka till!
Jodå, alla medlemmar som är inloggade kan skapa egna omröstningar.
Man gör som vanligt när man vill skapa en ny tråd, överskrift och text. Sedan finns det i denna kategori en liten grön flik nedanför textrutan där man skriver (bredvid ladda upp en bilaga) som heter Omröstning.
Klicka på den och fyll i ämne för omröstning och de svar man kan svara på, ett påstående per rad i textrutan.
Lycka till!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).