Öppna kategorin

Skogsforum hamnade i Björn Ferrys podd

5 inlägg 771 visningar 3 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Skogsforum hamnade i Björn Ferrys podd

Fredrik Reuter  
#912842Tanken var väl kanske att prata lite skog. Det blev 50 minuter om Skogsforum, Skogsfredag, Sveaskog, massakris, eukalyptus, tretåig hackspett, artskydd, målkonflikter och Björns hjärtefråga: hur fan ska vi ha det?

Lyssna gärna och säg vad ni tycker. Jag skyller alla eventuella kloka saker på Björn och resten på semestertider.

Vi har diskuterat Björns podd tidigare i tråden Björn Ferry har startat videopod - Ferry frågar.

TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum hamnade i Björn Ferrys podd

joran  
#912851Bra samtal tycker jag. Människor som vågar se hela bredden/ vidden av saker, genererar ofta goda samtal. 🌲🌲🌲

Användarvisningsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#912852När jag såg i spelaren vem gästen var så tänkte jag att den tar jag o lyssnar på efter frukost. Så jag inte behöver pausa. Har klippt gräs idag. 😃

Tycker det var ett bra avsnitt. 👍

Att ni kände att ni inte fick med det ni hade tänkt så finns det ju uppslag till fler avsnitt.😃

Användarvisningsbild

Badger  
#912921Trevlig lyssning, dock inte biten att vi skogsägare blir färre och färre. Antagligen helt korrekt, men trist ändå. Det är bra att ha lite grannar på landsbygden.

Bosse1  
#912944Det är bara hål i huvet om man inte känner till arterna man inte får ha 😎

Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).