Öppna kategorin

Kvinnor som äger skog eller arbetar med skoglig rådgivning!

2 inlägg 951 visningar 1 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Kvinnor som äger skog eller arbetar med skoglig rådgivning!

KarolinaWallberg  
#898139Update: Jag har nu fått in 100 svar från privata skogsägare men endast 15 av dessa är kvinnor och från gruppen skogliga rådgivare har jag fått in 23 svar varav 2 st från kvinnor. Vart är kvinnorna som äger skog eller arbetar med skoglig rådgivning? Enkäten är öppen veckan ut, tipsa gärna skogsägare och rådgivare i din närhet och svara gärna på enkäten om du inte gjort det ännu. Tusen tack!

Hej!
Är du privat skogsägare eller arbetar med skoglig rådgivning? Om ja, så skulle jag bli väldigt tacksam om du vill delta i en enkätundersökning. Enkäten genomförs inom mitt examensarbete på Skogskandidatprogrammed vid Linnéuniversitetet. Syftet med studien är att undersöka om det finns likheter eller skillnader mellan kvinnor och män, som är antingen privata skogsägare eller skogliga rådgivare, i dessa frågor. Det finns inga rätt eller fel, alla perspektiv är viktiga och bidrar till ökad kunskap om skogsbruket både i nutid och framtid.

Deltagandet är frivilligt, anonymt och tar ca 10 - 15 minuter.

Länk till enkät:
Skogsbruk, miljö och värderingar – En enkät om attityder och förvaltning
https://forms.office.com/e/FxGshcguM3

Tack på förhand!
Hälsningar
Karolina

Admin får gärna placera tråden i rätt kategori

Senast redigerad av KarolinaWallberg ons 26 nov 2025, 14:13, redigerad totalt 2 gånger.

TS

Re: Enkät till privata skogsägare och skogliga rådgivare

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#898208Relevanta frågor men ett enkelt svar är att vi skogsbrukare är en del i att rädda världen. Vår naturresurs är outtömlig med rätt skötsel.

Besvara 
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).