Öppna kategorin

Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

83 inlägg 7380 visningar 45 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Samlarn  
#797656 65

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

svante64  
#797677 66

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

paavo25  
#797680 67 paavo25

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

dotcom  
#797945 Så har veckan gått, min hypotes om färre än hundra svarande besannades, det blev om jag räknat rätt 70 svar. Vad visar då detta? Ja mig veterligen ingenting mer än att ett sjuttiotal bemödade sig att delta i min nonsenstråd. Detta tackar jag för. Torbjörn länkade till statistik på antal besökare på forumet, det var också intressant. Många läser självklart, precis som jag de trådar de finner intressanta, samt kommenterar i dessa när de vill dela med sig av erfarenheter eller har frågor. Andra trådar, för mig de med maskindetaljer läser jag mer eller mindre aldrig, andra hoppar antagligen över ett och annat de med. Så min tråd säger inget mer än att jag fick sjuttio svar, några frågor och kommentarer. Tack alla som deltog och kommenterade. Jag tycker det var kul.
Nu avslutar vi och låter tråden sjunka in i glömskan. Massor av nya ämnen ligger redan som sig ska före den under "aktiva trådar" massa nytt spännande och kul att läsa.

   TS
Avatar Fallback

Detta är den sjukaste tråden på min tid på forumet.

zorran  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#797952 Fattar inte hur trådstararten tänker. han lyckas valla in 70 att svara.
HaHa tänker jag. Vi är många fler som inte vill va med på detta.
Vi som älskar skog och tekniken. Vi läser och bidrar när vi kan efter våran bästa förmåga.

/zorran

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

DinMamma  
#798055 Fast har man nu redan lärt sig att en batterisåg är dyr, svår att ladda i skogen och klenare än värsta bensinodellen finns detdå något kvar att läsa här.... än mindre kommentera på....

Det är när när pojkar behöver uppfostras då....

Användarvisningsbild

Re: Detta är den sjukaste tråden på min tid på forumet.

dotcom  
#798156 [quote="zorran"]Fattar inte hur trådstararten tänker. han lyckas valla in 70 att svara.
HaHa tänker jag. Vi är många fler som inte vill va med på detta.
Vi som älskar skog och tekniken. Vi läser och bidrar när vi kan efter våran bästa förmåga.

/zorran[/quote]
Trådstartaren tänker som så att det självklart är en himmla massa som endera hoppar över tråden för att ämnet inte intresserar eller nyfiket läser men väljer att avstå från att interagera. Detta kommenteras också i trådskaparens efter en vecka avslutande tack ovan. För förtydligande, de som inte aktivt deltog räknades inte heller in som aktivt deltagande. Om zorran önskar kunskap om antal tråd eller forumbesökare över tid tror jag att tipsen från Torbjörn kan vara till hjälp, eventuellt går att hos honom även efterfråga djupare mer detaljerad statistik.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

dotcom  
#798157 PS.
Kollade just enligt Torbjörn tips om statistik här på forumet. I skrivande stund hade inlägget fått 4001 visningar.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).