Öppna kategorin

Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

83 inlägg 7387 visningar 45 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Larsson677  
#797296 42 Larsson677

Elmia
Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Tralsmo  
#797299 Synnerligen intressant tråd,, å de tuggar på.

Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

80-90  
#797301 43 80-90

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Inko  
#797305 44 inko

Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Reymond  
#797306 45 Reymond

Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

ludde82  
#797307 46. Ludde82

Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

tallen100  
#797314 Vad räknas som aktiva medlemmar egentligen?
Är det såna som skriver minst ett inlägg i veckan eller räcker det att de varit inloggade en gång under veckan?
Är ju en viss skillnad tycker jag, på att bara vara inloggad, och att skriva, fråga, och eller svara i trådarna.

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Torbjörn Johnsen  
#797316 Antal som är inne på sajten varje given stund kan man se längst ner på den här sidan (om man är inloggad): https://skogsforum.se/

Där kan man även se hur många av besökarna momentant som är inloggade och hur många som är gäster. Det finns även en siffra för de senaste 10 minuterna.

Dags- och veckovisa besökare redovisas som sagt med tredjepartsverifierade siffror på kiaindex.se.

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

dotcom  
#797320 Jag frågar av ren nyfikenhet bara. Det har redan överträffat mina förväntningar, ett dygn och snart femtio. Ja aktiv, den som svarar är aktiv nog för mig. Då torde man nog vara aktiv i trådar och ämnen man finner intresse i också. Jag ser mig själv som hyfsat aktiv även om jag trycker på gillaknappen oftare än jag skriver något. Och jag hänger inte på forumet dagligen, men brukat läsa ikapp mig nån eller några gånger i månaden.

   TS
Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

tallen100  
#797326
dotcom skrev:Jag frågar av ren nyfikenhet bara. Det har redan överträffat mina förväntningar, ett dygn och snart femtio. Ja aktiv, den som svarar är aktiv nog för mig. Då torde man nog vara aktiv i trådar och ämnen man finner intresse i också. Jag ser mig själv som hyfsat aktiv även om jag trycker på gillaknappen oftare än jag skriver något. Och jag hänger inte på forumet dagligen, men brukat läsa ikapp mig nån eller några gånger i månaden.

Undrade bara för att jag klickade på namnet på en skribent i tråden, och i den här tråden var den medlemmens första inlägg, men har varit medlem sedan 2011 😀

Men bra att den här tråden kanske får igång medlemmar att göra sitt första inlägg, kanske går lättare att börja skriva ibland när det första väl är skrivet. 👍

Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

Eremiten 74  
#797336 47

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

wiktor  
#797340 48. wiktor

Avatar Fallback

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

devlin  
#797361 49. devlin

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

skogsBG  
#797377 50. skogsbg

Användarvisningsbild

Re: Hur många över veckan aktiva besökare har skogsforum?

nelson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#797394 51

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).