Öppna kategorin

Vildsvinsproblem? - Jägare till er tjänst

4 inlägg 1837 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vildsvinsproblem? - Jägare till er tjänst

Grungel  
#668583 Hej,

Jag är en hängiven vildsvinsjägare utan egen mark. Jag hamnade här på forumet när jag sökte på vildsvinsjakt och inser att här finns en hel del markägare med problem pga. just vildsvin. Jag kan tänka mig att avsätta tid för att genom en riktad jaktinsats göra mitt för att vildsvinen blir färre på marken om någon önskar hjälp. Jag står för alla mina utgifter och min tid själv men behåller ev. gris.

Jag är en smålänning som fastnat i Stockholm och har lång erfarenhet av vildsvinsjakt och innehar alla tekniska hjälpmedel, såsom värmekamera och värmesikten osv. All jakt sker nattetid.

Max två timmar från Stockholm. Tveka inte att höra av er!

/Mikael



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Vildsvinsproblem? - Jägare till er tjänst

jsn  
#669206 Bra initiativ!
(Du hade ju dock gärna fått bo ett par tre timmar söderut utmed E20 eller E4, Avståndet till Stockholm vill jag nog ha kvar eller helst öka..)

Avatar Fallback

Re: Vildsvinsproblem? - Jägare till er tjänst

bgl  
#669232 Jag bor lite för långt bort men hoppas verkligen att ni som bor närmare Eken utnyttjar detta erbjudande!

Användarvisningsbild

Re: Vildsvinsproblem? - Jägare till er tjänst

Grungel  
#669486 Hej,

Tack för svar! Jag är som sagt väldigt positiv att hjälpa till så tveka inte att höra av er. (Jag förstår de som inte vill hålla avståndet hit.) Själv är jag mer eller mindre tvingad till storstán. ;)

Vänliga hälsningar,
Mikael

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).