Öppna kategorin

Nödvärn på egen gård

96 inlägg 14847 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

Hema  
#641386 Finns knappt några trafikpoliser kvar, vi har ju vägkameror nu.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nödvärn på egen gård

anersimyra  
#641391
Hema skrev:Finns knappt några trafikpoliser kvar, vi har ju vägkameror nu.

Konstaplarna är månne utplacerade i gränstrakterna för att förhindra att mopedburna immigranter tar sig in i landet.. :-bd

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

surjämten  
#641513 En kvinnomisshandlare o knarkare har misshandlat en kvinna i hennes hem.
Senare återvänder han för att vad man kan förmoda fortsätta med ........
Inte ens där har man rätt att värna om sitt eget utan man borde tydligen hellre låta sig misshandlas igen o
om man ej blir ihjälslagen senare ringa polisen.
Har 44-åringen Swish skickar jag en slant!

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#641546
anersimyra skrev:
Hema skrev:Finns knappt några trafikpoliser kvar, vi har ju vägkameror nu.

Konstaplarna är månne utplacerade i gränstrakterna för att förhindra att mopedburna immigranter tar sig in i landet.. :-bd


Tröttsamt med ditt upprepande om mopedister....

Användarvisningsbild

Re: Nödvärn på egen gård

anersimyra  
#641560
Flisaren skrev:
anersimyra skrev:
Hema skrev:Finns knappt några trafikpoliser kvar, vi har ju vägkameror nu.

Konstaplarna är månne utplacerade i gränstrakterna för att förhindra att mopedburna immigranter tar sig in i landet.. :-bd


Tröttsamt med ditt upprepande om mopedister....
. Det står dig helt fritt att gå vidare i livet och scrolla förbi det som förargar. . :-bd

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#641577 Trodde tråden handlade om Nödvärn på egen gård och inte om mopedister? Du verkar tolka det på ditt eget sätt som vanligt..

Användarvisningsbild

Re: Nödvärn på egen gård

Ängagärdet  
#641585 Kommer det in någon i min hall och säger -jag ska döda dig, och går mot mig då är det ett enkelt val.
Jag är inte klar med familjen och skogen än på några år!

Användarvisningsbild

Re: Nödvärn på egen gård

anersimyra  
#641597
Flisaren skrev:Trodde tråden handlade om Nödvärn på egen gård och inte om mopedister? Du verkar tolka det på ditt eget sätt som vanligt..

Och längre än så orkade du inte stå emot innan du grälsjukt kände att du åter hade behov av att lägga en kommentar.. :wink: ett tips är att i stället skälla på katten nästa gång behovet känns trängande så blir det möjligen lättare att släppa saken och gå vidare i livet..😺👍

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

tallen100  
#641599 Nej man ska vara snäll mot katten, stygga myra :wink:

Användarvisningsbild

Re: Nödvärn på egen gård

anersimyra  
#641604
tallen100 skrev:Nej man ska vara snäll mot katten, stygga myra :wink:

I dag är jag tämligen ” stygg ” då jag ägnat ett par timmar åt att debattera stängning av skogsbruket under tiden 1/4 t.o.m 1/8 med de debila skönandarna i föreningen skydda skogen på FB..😼

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#641616
anersimyra skrev:
Flisaren skrev:Trodde tråden handlade om Nödvärn på egen gård och inte om mopedister? Du verkar tolka det på ditt eget sätt som vanligt..

Och längre än så orkade du inte stå emot innan du grälsjukt kände att du åter hade behov av att lägga en kommentar.. :wink: ett tips är att i stället skälla på katten nästa gång behovet känns trängande så blir det möjligen lättare att släppa saken och gå vidare i livet..😺👍

Haha, moget svar som vanligt, nä min katt gillar jag..nu åter till ämnet

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

isteskog  
#641620
anersimyra skrev:
tallen100 skrev:Nej man ska vara snäll mot katten, stygga myra :wink:

I dag är jag tämligen ” stygg ” då jag ägnat ett par timmar åt att debattera stängning av skogsbruket under tiden 1/4 t.o.m 1/8 med de debila skönandarna i föreningen skydda skogen på FB..😼

Den debatten skulle man ha velat följa ..... :lol:

Användarvisningsbild

Re: Nödvärn på egen gård

anersimyra  
#641624
Flisaren skrev:
anersimyra skrev:
Flisaren skrev:Trodde tråden handlade om Nödvärn på egen gård och inte om mopedister? Du verkar tolka det på ditt eget sätt som vanligt..

Och längre än så orkade du inte stå emot innan du grälsjukt kände att du åter hade behov av att lägga en kommentar.. :wink: ett tips är att i stället skälla på katten nästa gång behovet känns trängande så blir det möjligen lättare att släppa saken och gå vidare i livet..😺👍

Haha, moget svar som vanligt, nä min katt gillar jag..nu åter till ämnet

Kliar det i fingrarna..😹😹😹😹

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

Avslutat-02  
#641654 https://www.expressen.se/nyheter/krim/h ... -sak-igen/

Vederbörande berättar själv.
Och jag förstår honom...

Avatar Fallback

Re: Nödvärn på egen gård

isteskog  
#641664 Aneriamyra! Det var roligt att debattera med Skydda Skogen, SNF, djurrättsaktivister, veganer och andra med lite extrema åsikter.... Men man vart ju avstängd när man började ställa lite kritiska frågor .... Förstår inte varför? 😉

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).