Öppna kategorin

Biltema dålig kvalitet?

51 inlägg 20104 visningar 22 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Biltema dålig kvalitet?

JörgenO  
Mikael A skrev:Haha... Kommer väl ursprungligen från öknamn på fiskare i Blekinge, men används väl lite överallt nu.. 😂

Långt ifrån trådämnet... men Sillstrypar'n fanns även i Göteborg, var en vänster om vänster (surprise!)-proggare som inte tyckte om Melodifestivalen.

Egentligen var det nog Ulf Dageby o nån sorts parodi, men humor är väl inget som förknippas med varken 70-talet, vänstern eller proggen

Swedish Forestry Expo 2021 på Solvalla

maltex  
#642579 Sillstrypare är väl typ en göteborgare (sill / strömming).

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#642583 Biltemas ducktape (silvertejp) är fan den odugligaste tejpen som finns :twisted:
Lämnar klistret kvar som är svårt att få bort :twisted:

Bosse1  
JörgenO skrev:
Mikael A skrev:Haha... Kommer väl ursprungligen från öknamn på fiskare i Blekinge, men används väl lite överallt nu.. 😂

Långt ifrån trådämnet... men Sillstrypar'n fanns även i Göteborg, var en vänster om vänster (surprise!)-proggare som inte tyckte om Melodifestivalen.

Egentligen var det nog Ulf Dageby o nån sorts parodi, men humor är väl inget som förknippas med varken 70-talet, vänstern eller proggen

Den där brukar jag spela här hemma när det drar ihop sig till mellodifestival :-bd Melodifestival det är såå tråkigt.

"Sillstrypare" tänkte mer på den lokale handlarn :lol:

Användarvisningsbild

hlb  
#642604 Jag menar att Biltemas svarta eltape är den bästa på hela marknaden, så de kan väl misslyckas ibland. Även träskruv för utomhusbruk med torxskallar är outstanding.

axwell  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#642700 Kan hålla med om att den silvertape som jag har från Biltema inte är på topp, dålig vidhäftning och spröd.

Eltapen är däremot till min belåtenhet ! :-bd

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).