Rygg o ledbesvär?

 Svara  22 inlägg  2133 visn.  5 följer
Avatar Fallback

Re: Rygg o ledbesvär?

 
#585865 Eg begynte i begynnelsen av juni med det «avanserte» treningsprogrammet her:
A økt: knebøy, benkpress og farmers walk
B økt: markløft, stangroing og farmers walk

Alle løft 3 sett 5 repetisjoner, FW går litt lengre kvar veka med ei 20 kg vektskiva i kvar hånd.
Begynte med 30 kg i benkpress og stangroing og 40 i knebøy og merkløft.
1 kg tyngre kvar veka, alle øvelser.
Eine vekå kjører eg ABA og andre veka BAB, tre gonger kvar veka, tipper ei økt tar ein halv time eller så.
Er komt til 42 kg i benkpress og stangroing og 52 i knebøy og markløft, trener i leiligheten for meg sjølv.
Snekra ett power rack og kjøpte stang og vektskiver.
Senast redigerad av can mån 09 sep 2019, 19:08, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Rygg o ledbesvär?

 
#585883
can skrev:Eg begynte i begynnelsen av juni med det «avanserte» treningsprogrammet her:
A økt: knebøy, benkpress og farmers walk
B økt: markløft, stangroing og farmers walk

Alle løft 3 sett 5 repetisjoner, FW går litt lengre kvar veka med ei 20 kg vektskiva i kvar hånd.
Begynte med 30 kg i benkpress og stangroing og 40 i knebøy og merkløft.
1 kg tyngre kvar veka, alle øvelser.
Eine vekå kjører eg ABA og andre veka BAB, tre gonger kvar veka, tipper ei økt tar ein halv time eller så.
Er komt til 42 kg i knebøy og stangroing og 52 i knebøy og markløft, trener i leiligheten for meg sjølv.
Snekra ett power rack og kjøpte stang og vektskiver.


Har du märkt någon positiv förändring än?
Är det där det som kallas starting strength program?
Jag tycker det verkar vettigt med långsam ökning i övningarna, det är lätt hänt att man får problem med muskelfästen annars, har själv fått "golfarmbåge" när jag blev lite för ivrig med rodd och chins och det tar en jäkla tid att bli helt återställd :roll:

Stangroing antar jag är stångrodd på svenska, jag brukar köra hantelrodd eller "t-bar row" med en hemmagjord stång.

Avatar Fallback

Re: Rygg o ledbesvär?

 
#585895 Trente før Stronglift 5x5 men måtte ta ein pause pga ei skulder og ett kne som krangla, trente SL sirka 6 mnd, men gjekk drastisk ned på vekta og kutta ut over head press foreløpig etter eg blei skada.
Hadde ein pause på ca 2 mnd der eg ikkje trente pga skadane eg fekk.
Eg fekk ein del erfaring kan du sei når eg trente.

For meg som er over 40 er 5x5 for mykje 3x5 er bedre, eg blei sterkare enn før men trur det er lurt og ta det litt meir med ro enn da eg gjorde.
Ha meir langsom progresjon, nok søvn og nok mat.
Begynn veldigt forsiktigt, da gjorde eg første gangen og, men avogtil må ein la kroppen få pause ei veka eller to.
Eg trente for lenge med lineær progresjon, særligt over head press, det var temmelig tungt på slutten og både bp og ohp slit på skuldrar, ein må gå over på ett intermediate program før, intermediate program har meir langsom progresjon.

No er heldigvis både skuldera og kneet bedre, men eg fekk meg ein skikkelig lærepenge, målet mitt er bp 100-110 sq 140-150 og dl 170-180 eller så.
Dette håpar eg og få til når eg har trent dette programmet her og etter og ha trent eit intermediate program som ikkje er for hardt.
Stangroing er den øvelsen som er beskrive i programmet stronglift 5x5, dette programmet er ganske likt starting Strength.
Grunnen til at eg utfører FW er at da er ein øvelse som er lite utsatt for skader og at eg ber ein del i dagliglivet.
Ein anna bra øvelse som er lite skadeutsatt er sledeskuting.

Før eg blei skada tok eg 92,5 i bp, ca 150 i dl og 127,5 i sq, dette er ein del meir enn når eg begynte så programma ( både SL&SS) fungerer, men det hjelper ikkje så mykje når ein får så vondt i skuldera at ein ikkje kan starta motorsaga på vanlig måte.

Lærdommen for min del blei iverfall: mindre volum, langsommere progresjon og avogtil ta ein pause, som sagt føler eg meg bra no, og håpar og komma opp på samme nivå og litt til etter kvart.
Om da går lengre tid før målet er nådd så er da greit.

Ein ting til, Stronglift 5x5 gir ein SVÆRT grundig beskrivelse så der er da verdt og ta ein titt, men IKKJE legg på 2,5 kg kvar gong og IKKJE ta sq 3 gonger i veka. Ikkje ta meir enn 2 gonger Max.
Da skjønte tilogmed eg allerede før eg blei skada, IKKJE ta 5x5 heller ta berre 3x5.
Ver og obs på at mehdi er ganske ekstrem, kom på ett sitat på Svenskt eg hørte ein gong da får gjelda her og avslutta innlegget:
Året rundt tar jag det lugnt!

Avatar Fallback

Re: Rygg o ledbesvär?

 Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#585904 Jo, det är normalt stor skillnad i återhämtning på en 20-åring och en 40-åring. Tyvärr.

Avatar Fallback

Re: Rygg o ledbesvär?

 
#585906 Ja eg var til ein fysioterapeut og har fått ett par øvelser for kne og Aksel som eg skal gjera.
Han sa akkurat da samma, du er ikkje 16 år lengre.

Användarvisningsbild

Re: Rygg o ledbesvär?

 
#586039
Mangan skrev:Jo, det är normalt stor skillnad i återhämtning på en 20-åring och en 40-åring. Tyvärr.


Men man är kanske mer vaksam på när nåt inte står rätt till när man är äldre. Jag fick känningar i armbågen mitt i ett set och slutade på en gång. Är 100% säker på att jag dels hade tränat klart och dessutom fortsatt träna om det hade hänt när jag var 20-25. Nu tog jag reda på vad det var och hoppar över vissa övningar medan jag rehabtränar armbågen.
Så lite visare blir man nog med åldern :d

Användarvisningsbild

Re: Rygg o ledbesvär?

 
#588869


Det han gör på pilatesbollen är grymt bra för ryggen/bålen. Även som förebyggande träning.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).