Kan någon med febril aktivitet strypa ett forum?

Svara  52 inlägg  6866 visn.  10 följer
Användarvisningsbild

Re: Kan någon med febril aktivitet strypa ett forum?

surjämten skrev:Fortsätt o skriv vinterrojarn!
Du är en frisk fläkt o utan dig blir forumet fattigare!

Tack surjämten.
Detsamma till dig.

:ymhug:

Användarvisningsbild

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#579892 Lustigt, när jag började läsa denna tråden var det en helt annan person jag tänkte på🙄

Magnus M

#579895 Jag behöver egentligen klippa gräsmattan, dock är den lite blöt (skyller i alla fall på det) i stället sitter jag framför datorn = slöhet eller brist på initiativförmåga.
Borde även justera upp bromsarna på släpkärran + kolla upp den inför besiktningen = perfekt väder för det - och ändå sitter jag där jag sitter = slöhet :mrgreen:

#589806 Nu har det hänt igen en tråd med "Greta" i rubriken spårade ur totalt och blev mycket riktigt låst.

Bra så långt men sen har Sillero skapat en ny tråd i samma anda som gjorde att den första sjönk till en bottennivå.

Även den tråden låstes men TS nöjer sig inte med det han vill förklara utan fortsätter sin propaganda utan att någon får bemöta åsikterna.

Ta bort den tråden eller radera allt utom första raden.

@totte är du här ?

Användarvisningsbild

#589814 Kan ju säga så här, gör gärna en ny tråd men lämna en viss person utanför.
Denne har inget med varken oss eller tråden (tydligen) att göra.

Jag ska då inte sabba den tråden, men anser nog som totte också skrev: vi har fler trådar där vederbörande kan skriva inlägg i, istället för att skapa ytterligare en med samma tema...

Ha det allihopa.

Användarvisningsbild

#589823 Tog bort den urspårade tråden, sen skrev han den lilla inlagan som jag omedelbart låste. Är väl bara som en deklaration av hans avsikter. Vad jag kan se har han inget skrivit mer efter det. Så då undrar jag var han "forsätter sin propaganda utan att någon får bemöta åsikterna".

#589892 Varför häda!
https://www.facebook.com/ulfgoran.molle ... 771702550/

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).