Öppna kategorin

eu valet (björnspray)

8 inlägg 2067 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

eu valet (björnspray)

skogshasse  
#566764 hej på er alla där ute nu kan vi RÖSTA på en person som vill att personer som jobbar i skogen ska kunna söka licens för björnspray och det är ADAM RYDSTEDT och han finns på moderaternas lista så jag har bestämt mig för vilken jag ska SÄTTA KRYSS för på moderaternas lista



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: eu valet (björnspray)

tallen100  
#566768 Ska inte rösta förrän det blir tal om att gå ur eländet :wink:

Avatar Fallback

Re: eu valet (björnspray)

Avslutat-02  
#566778 Jag röstar i allt för det är min enda chans att göra min röst hörd, och i detta val vete tusan va man ska välja, men troligen SD. Vill inte ha mera stöd åt EU.

Snarare tvärtom, ju mindre vi har av EU desto bättre.

Användarvisningsbild

Re: eu valet (björnspray)

MatteA  
#566819 Klart man skall rösta. Bra kan ju vara att titta på hur det parti man finner intressant har röstat i Eu- parlamenter. Sd gick helt bort då dom inte önskade begränsningar av skadliga ämnen och particklar på arbetsplatser och industri, dom röstade också emot att begränsa slavkontrakten för utländska lastbilschaufförer på svenska vägar, de önskar heller inte höga sociala krav på arbetsmarknaden i europa. Allt hade stärkt svensk industris konkurenskraft.

Användarvisningsbild

Re: eu valet (björnspray)

Emanuel90  
#566839 SD röstade nej på detta eftersom dom anser att det är nationella frågor, inte för att det är dåliga förslag. Detta kan man tex höra när SR p1 intervjuar Peter Lundgren.
Som lantbrukare är jag otroligt less på EUs byråkrati, det blir en röst på SD så kanske byråkratin kan minska nån gång istället för att bara öka

Användarvisningsbild

Re: eu valet (björnspray)

rokon  
#567976 EU ett modernt imperium?
Debatt: Kasselstrand vs Bard


Det börjar: 5:20
Bard introduceras: 10:06
Kasselstrand introduceras: 16:28
Debatt börjar: 22:28
Pausen är över: 1:59:59
Ps har inte sett debatten själv ännu Ds

Avatar Fallback

Re: eu valet (björnspray)

Avslutat-02  
#567981 Jag tänkte ha röstat på KD men inte efter Lars A:s hederskrig emot aborter...

Men samtidigt så är SD ett as att ha i ett samhälle, men nu blir det också ett nödvändigt ont, för att få bort oönskade beskattningar och administration mm.

Fan när vi gick med i EU då ökade papperskrånglet med 110% Sverige blev ju nästan värst i världen på pappers administration.

Avatar Fallback

Re: eu valet (björnspray)

Castor fiber  
#567987 Vad har EU med björnspray att göra? Det är väl snarare en fråga gör riksdagen?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).