Sida 1 av 1

kellfri kundbemötande

Postat: tor 18 apr 2019, 11:20
av fredrik svensson 123
...enlig mina erfarenheter kan jag inte rekomandera att köpa något hos kellfri.
väntar nu mer än 2 veckor på återbetalningen.
otroligt förhållande mot kunden. absolut oprofessionell och barnsligt.
har anmält kellfri/säljaren på konsumentverket.
finns det någon som har gjort liknande erfarenheter?

Re: kellfri kundbemötande

Postat: tor 18 apr 2019, 11:40
av bengt.a
Att överhuvudtaget få för sig att handla något där, har ingen egen erfarenhet, men har läst och hört tillräckligt. Det enda man hört om deras kundbemötande har däremot varit enbart positivt.

Re: kellfri kundbemötande

Postat: tor 18 apr 2019, 11:52
av fredrik svensson 123
...konstigt. på deras fb sida och på nätet ser det lite annorlunda ut. också lite märkligt att man kan inte längre lämna en bedömning där.
de vet väl varför. men bra, när du har gjort positiva erfarenheter, resp. har hört något positiv om kellfris förhållande mot sina kunder...

Re: kellfri kundbemötande

Postat: tor 18 apr 2019, 12:36
av Avslutat-02
Jag har handlat där och det är sisådär med kundbemötandet, men om man är ganska lagd åt säljare hållet så brukar det gå att göra affärer.

Men fan att handla där som privat personer.... ^#(^ ^#(^

Re: kellfri kundbemötande

Postat: fre 19 apr 2019, 03:36
av D Brown
Jag är nöjd.
Beställde i höstas 250 skruvisolatorer till stängsel.
Fick en påsae som det stod "250 st" på, påsen kändes dock orimligt mager, jag räknade antalet till 50.
Mailade och klagade, skrev att jag ville ha 4 påsar extra.
Fick utan knot dessa 4 påsar......och efter några dagar ytterligare 4. :-bd