Öppna kategorin

tips om gamla trådar som är intressanta

4 inlägg 1884 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

tips om gamla trådar som är intressanta

jan larsson  
#504930 om ni letar i forum indexet.
så lär ni finna flera trådar som fotfarande är värda att läsa eller göra nya inlägg i. kanske för att de försvann i vimlet för snabbt.
eller så har ni bra egna trådar som dyker upp emellanåt.

nämn dessa trådar här så får vi se om detta blir en tråd som poppar upp ibland.

egna trådar jag startat.
första gången med motorsåg, minns ni?
Älglus. hur f.n fredar man sig.

jag startar denna tråd efter att jag fått påpekat. att jag gjorde ett inlägg i en ca. 7,5 år gammal tråd.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: tips om gamla trådar som är intressanta

totte  
#504938 Nej, inget fel att väcka liv i gamla trådar, det är ofta både kul och intressant. I vissa sammanhang verkar det ju som man anser att det som är äldre än några veckor är totalt stenålder, mossigt och oanvändbart, för att överdriva lite. Jag tror inte det gäller så mycket på skogsforum, här respekteras erfarenhet.

Ibland kan det i alla fall vara värt att påpeka att en tråd är gammal, i synnerhet när någon ställer en följdfråga till något som skrevs av någon som sedan länge inte är aktiv på forumet.

Användarvisningsbild

Re: tips om gamla trådar som är intressanta

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#504957 Jag brukar kolla om den som startat eller frågar i en gammal tråd. Varigt inloggad på senare tid. O inte för tio år sedan...
Om det verkar lönt att skrämma upp en gammal tråd. :geek:

Bättre en tråd för mycket än för lite. :smile:

Användarvisningsbild

Re: tips om gamla trådar som är intressanta

Fredrik Reuter  
#505011 Bra tråd detta, en snilleblixt Jan!

Jag vurmar mycket för äldre trådar, det finns ju snart en halv miljon inlägg på forumet och många av dem innehåller bra information som trots att det är gammalt i ämnet, ändå kan ge perspektiv, det är ju också kunskap!

Jag ska kolla vad jag har att bidra med, återkommer!
Värt att kolla kan vara #tb10 som jag tycker är intressant också.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).