Öppna kategorin

Symptom på borrelia.

4 inlägg 1938 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Symptom på borrelia.

anersimyra  
#477499 Jag brukar säga att jag ” aldrig ” blir huggen av fästingar.. :-o men nu var det en jävel som högg mig i benet för snart tre veckor sedan. För fjorton dagar sedan uppstod en röd blaffa stor som ett tefat, men den försvann efter ett par dagar, trodde jag, den syns faktiskt i starkt ljus. Jag har noterat att jag nu i en dryg vecka haft lätt huvudvärk och rännskita. Borrelia är ännu inte konstaterad, men symptomen är visst klassiska. I dag blir det alltså ett läkarbesök. Och den där lätta oförklarliga huvudvärken känner jag igen sen tidigare.. :???:



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Symptom på borrelia.

isteskog  
#477501 Usch :shock: Hoppas det går bra vid läkarbesöket ....

Användarvisningsbild

Re: Symptom på borrelia.

Fredrik Reuter  
#477503 Ja, det känns som du kan fått en släng av Borrelia.
En antibiotikakur och du bör vara på banan inom kort igen! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Symptom på borrelia.

Traktordave  
#477508 Trist. Fick en släng själv i somras. Laddade ned en av dessa läkaraappar typ kry.se och 15 minuter senare hade jag en telefontid, visade boreliaringen via kamera och vips hade jag ett recept. Jag är normalt skeptisk till liknade men det här var kanon!
Anyhow, krya på dig.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).