Krya på er allihop å kom ihåg, när en karl är sjuk är han på riktigt sjuk!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
sundelius skrev:Usch, blev orolig i magen bara av att läsa den här tråden
Krya på er allihopa så ni får en God jul
PS Whiskey hjälper mot det mesta DS
totte skrev:Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.
Tåndemåla skrev:Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!
ananders skrev:totte skrev:Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.
Jag hoppas också att det är snabbt övergående men det känns inte så just nu när man ligger i soffan och kvider.Tåndemåla skrev:Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!
Hur vida man har koll på om det inte är sklettskada eller inte vet jag inte, jag hann knappt sätta mig på stolen innan mötet var slut. Så jag får se vad sjukgymnasten har att säga.
Tåndemåla skrev:ananders skrev:totte skrev:Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.
Jag hoppas också att det är snabbt övergående men det känns inte så just nu när man ligger i soffan och kvider.Tåndemåla skrev:Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!
Hur vida man har koll på om det inte är sklettskada eller inte vet jag inte, jag hann knappt sätta mig på stolen innan mötet var slut. Så jag får se vad sjukgymnasten har att säga.
Jag satt på akuten i fyra timmar för att får reda på att det inte var en skelett skada! Fick även tillbringa 10 h efter att jag fick diagnos på blodpropp i benet.