Öppna kategorin

Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

9 inlägg 4186 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

joeljaktas  
#335913 Hej, vilka skogsentrepenader finns i området kring Ljusdal och Hudiksvall? Jag söker jobb som skotar/ skördarförare men vet inte vilka företag som kan tänkas anställa i dagsläget. Tack på förhand

//joel



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

SHR  
#335924 Vallsta skogsmaskiner, Hassela skogsentreprenad, sen finns det nån ovanför hudik också som jag inte kommer ihåg vad han heter. Bernt/Bengt?..

Användarvisningsbild

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

SHR  
#335925 Bertil Åkerlund, håller till i jättendal, kjell Magnusson i forsa. Vet dock inte om de behöver någon men fråga skadar aldrig!

Avatar Fallback

Re: Sv: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

mikael eriksson  
#335933 [quote="joeljaktas"]Hej, vilka skogsentrepenader finns i området kring Ljusdal och Hudiksvall? Jag söker jobb som skotar/ skördarförare men vet inte vilka företag som kan tänkas anställa i dagsläget. Tack på förhand

Avatar Fallback

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

mikael eriksson  
#335934 Ring hassela skogsentreprenad

Användarvisningsbild

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

joeljaktas  
#335947 Okej, det var några bra förslag! Vallsta har jag redan hört med men de hade nyss anställ t.. Finns det ytterligare fler i närheten av hudiksvall?

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

mikael eriksson  
#336462 Har du fått nå jobb

Användarvisningsbild

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

joeljaktas  
#336478 Nej, håller fortfarande på och sliter med röjning :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsentrepenörer, Ljusdal/Hudiksvall

joeljaktas  
#339762 Söker även i söderhamn! Helg och korttidsjobb är även intressant för att komma in i'et.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).