Öppna kategorin

Att bli skogshuggare - hur gör man då? - Göteborg

138 inlägg 47231 visningar 28 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Att bli skogshuggare - hur gör man då? - Göteborg

totte  
#665656 Så trevligt att höra av dig Rivaren och att det verkar som livet ordnar till sig åt rätt håll! 👍 😀

Swedish Forestry Expo 2021 på Solvalla

WarPeter  
#665662 Hur är det, är inte Derome en ganska stor markägare nu för tiden också, tycker mig se att dom förvärvar ganska mycket fastigheter? Det går inte att få stanna inom Derome-gruppen men jobba mer ute i fält på deras marker? Som jag förstått det är dom en ganska trevlig arbetsgivare som faktiskt uppmuntrar att man provar olika uppgifter inom företagen.

Rivaren  
WarPeter skrev:Hur är det, är inte Derome en ganska stor markägare nu för tiden också, tycker mig se att dom förvärvar ganska mycket fastigheter? Det går inte att få stanna inom Derome-gruppen men jobba mer ute i fält på deras marker? Som jag förstått det är dom en ganska trevlig arbetsgivare som faktiskt uppmuntrar att man provar olika uppgifter inom företagen.

Det skulle vara virkesinköpare i så fall men det är jag inte kvalificerad för. Några egna huggare har de inte, allt går genom UE. Men visst är det en bra arbetsgivare och precis som du säger satsar de gärna på folk som visar vilja att utvecklas.

TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).