Öppna kategorin

Ny lagringsplass for utstyr?

3 inlägg 2324 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ny lagringsplass for utstyr?

Daggi  
#287578 Jeg har endelig fått tak i et sted der jeg jeg kan ha utstyret mitt fremover.
Det er en grusplass med litt asfaltering og skikkelig vei inn på stedet.

Jeg har da planer om å kjøpe meg en 20-40 fots conteiner som skal brukest som lagringsplass og arbeids sted/enkelt verksted.
På ene siden av conteineren skal jeg bruke conteineren som fundament for et skrå tak som skal gå en 3-4 m ut fra siden av conteineren og være like lang som selve conteineren.
Her skal jeg plassere atv og tømmervognen + annet utstyr.

Er det noen her inne som har laget til et sted som dette før og brukt conteinerer og bygd på tak slik som jeg tenker på nå?

Noen som har noen tips til hvordan en skal gjøre dette?

Jeg har da tenkt på at det beste er jo å sette opp en hall etc, men ikke har jeg råd og så er ikke denne plassen noe jeg skal ha så lenge og tenker derfor at det er bedre med noe enkelt.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Ny lagringsplass for utstyr?

Jeep  
#287580 Jag går i precis samma tankar så jag är också intresserad av hur andra har använt container som extra lagringsplats.

Jag tänkte ställa upp en container innan jag får till min efterlängtade maskinhall... :-)

Avatar Fallback

Re: Ny lagringsplass for utstyr?

Daggi  
#287663 det er ihvertfall en enkel og billigere måte å gjøre det på i begynnelsen.

Jeg håper noen her inne har noen tips og kanskje bilder??

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).