Öppna kategorin

OS.... kollar du påt ?

187 inlägg 56569 visningar 21 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#266345 Jag gillar Northug bara för att han gör och säger lite ovanliga grejer. Han är färgstark och bidrar till stor spänning i löpen! :)

Ps. Zlatan satte en raket igår igen (offtopic jag vet)

   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

axwell  
#266346
stektlök skrev:Ps. Zlatan satte en raket igår igen (offtopic jag vet)

Lite besviken på Zlatan, bara två mål :|

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#266348 Northug gör folk så arga att han får upp intresse för sporten, men jag gillar inte hans arrogans. Nu hörs det som dom norska är borta från sprintstafetten! Där skulle dom ju bara hämta guldet!!! :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#266360 Nu hörs det som de ligger bra till! :-)

Grattis till dambronset, tror att herrarna kan ta guld.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#266365 Fjärde plats på norska herrorna, men jättetrevligt med finskt guld och svenskt brons! GRATTIS! Och så blev det ett gott skandinaviskt reslutat på damsprinten!

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

jannee  
#266381 Northug är en verklig positiv färgklick. Han om någon har verkligen bidraget till att skapa intresse för längdskidor. Hade han varit svensk skulle det säkert låtit helt annorlunda.
Det verkar som uttrycket: Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
Hur många hade inte länge haft ett ont öga till profilen Zlatan, nu har han gått från klarhet till klarhet så de flesta belackare har som tur är tystnat, vaknar säkert till liv när Zlatan är på retur, kanske samma personer som klandrar Northug.
Måste glädjas med dem som lyckats men även alla de andra som gjort sitt bästa men ändå inte nått ända fram.

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

stegmaster  
#266390 Verkligen en god Nordisk dag i OS idag. :grin:
Trevligt var det med guld til Finland, lite oväntat kanske, men desto trevligare. :-bd
+Storsäger til Sverige i hockey.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

valmet862  
#266409 Ja vi fick ju vårt guld till slut :ymparty: Så blir det ju hockematch då mot er sverige,kanske dax med lite tippning vem som vinner ?

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

jannee  
#266411 Självklart vinner Sverige, skit vore det annars, inte f*n ska lillebror slå oss igen, vilket ni finnar har en ful ovan att göra. Fy på er.
Detta är vad jag hoppas, misstänker dock att risken för stryk inte är försumbar.
Får hoppas på 3 -2 till Sverige, sätter mitt hopp på Karlsson + att Tuuka Rask har en riktigt dålig dag.
Det senare lär behövas om man ska få hål på den artisten.
Dessutom hoppas jag Northug vinner 5 milen, det är han verkligen värd.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Blivande snickare  
#266417
jannee skrev: Inte f*n ska lillebror slå oss igen, vilket ni finnar har en ful ovan att göra. Fy på er.

:lol: Ni brukar ju istället vara duktiga på att svänga hopplösa underlägen så det kommer nog att bli en intressant match! Må bäste lag vinna! Vi alltså ;)

jannee skrev: + att Tuuka Rask har en riktigt dålig dag.
Det senare lär behövas om man ska få hål på den artisten.

Den killen har verkligen imponerat genom hela turneringen, 37 räddningar i matchen mot ryssland! :surp: ^:)^ ^:)^ :ymparty: \m/ :grin:

Användarvisningsbild

Re: OS.... kollar du påt ?

JensSkoog  
#266428
jannee skrev:Northug är en verklig positiv färgklick. Han om någon har verkligen bidraget till att skapa intresse för längdskidor.

Ja, det är ju färgklickar som skapar intress. Komme i håg Muhammed Ali och hans stora käft och underbara fotarbete - hatad av så många men älskat av fler!

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Mannen med Stihl  
#266436 Det blev en riktig superdag för Finland idag! Först silver i damsprinten, därefter guld i herrarnas dito och som kronan på verket föste de finska lejonen ut den ryska björnen ur hockeyn. Extra glada är man säkert hemma hos familjen Niskanen där dottern Kerttu tog silver och sonen Iivo guld i dagens sprint. Nu har vi ångan uppe, Sverige blir en munsbit på fredag! :wink:

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

stektlök  
#266443 NU taggar du ner lite "Mannen me sti"l ....... ångan uppe å munsbitar.....

Rask släpper raskt in några raska skott å sen äre klarrt :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

jannee  
#266714 2 -1 eller 3-2, det viktiga var att vi vann. Bara synd att Rask inte kunde stå, kanske då gått till sudden.

Avatar Fallback

Re: OS.... kollar du påt ?

Blivande snickare  
#266716 Ja din profetia slog in jannee :sad:
Rask hade en "dålig" dag å Karlsson &co. fixade biffen... :cry:
Nå nu ska jag inte lipa mer så bara att gratulera, ni hade ju helt klart ett bättre spel, speciellt era passningarna gick bättre fram :smile: .

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).