Öppna kategorin

Totte/Hugin - skapar den nya ekonomin!

2 inlägg 3287 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Totte/Hugin - skapar den nya ekonomin!

Hugin  
#242453 - Nu ligger dom internationellt långt efter de föregångare som finns på Skogsforum.

http://www.dn.se/ekonomi/glomde-bort-si ... -miljonar/

Redan här: blog/totte/diskmaskinsreparation_b-5565.html

skapades: BCVFUOBMIS = Bit Coin Valid For Use Only Between Members In Skogsforum.

Visserligen envisades snåla Totte med att benämningen: "varför inte kalla det FOrumBIts i stället - FOBI"?

Men - kom inte och påstå att den första applikationen är i Kanada - den lever redan på Skogsforum!

Förresten: håller maskinen fortfarande tätt och vem är skyldig vem vad?



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Totte/Hugin - skapar den nya ekonomin!

totte  
#242457 Snål, nja, snarare skulle mitt stackars minne aldrig klara av den föreslagna benämningen, fyra bokstäver i en akronym, sen är det kört.

Vi har en olöst fråga där, enligt Hugin var det fusk att köpa en en reservdel. Det slutade visst med att jag föreslog att vi kunde vara skyldiga varandra en femma, tror inte jag fått något motbud. Men jag kan ju höja rejält till att vi är skyldiga varandra en hel tjuga, det är väldigt generöst.

Maskinen är tät.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).