Öppna kategorin

Nytt Skoterkort

6 inlägg 3584 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Nytt Skoterkort

wigge  
#201653 Lätt irriterad just nu, fick hem för ca 1 månad sen nått om nytt trängkörkort, läste inte så noga utan stoppade ner det i lådan.
För någon dag sedan så vart de bråttom bråttom då jag läste att jag måste ta om körkortet jag tog för 12 år sedan om jag inte har skickat in det innan 2012-12-31.

Sedan påstår dom jag har haft 3 år på mig..
Iaf gjorde så gott jag kunde, kletade på en bild å järnet till Ica å betalade in det och skickade kuvertet.

Får väl se om man han eller ej, men hur i hela H-vete kan man bli av med nått man tagit en gång?
(om man nu inte är onykter eller andra olagligheter)

Nä kurser hit å dit man ska göra hela tiden, börjar bli less detta överförmynderi.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Nytt Skoterkort

Blivande snickare  
#201654 Allt för att suga ut de sista sura slantarna man har 😡 😡

Avatar Fallback

Re: Nytt Skoterkort

zorran  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#201682 Alla har induktinerat dessa handlingar.Trp borde va mer kundvänliga.


Zorran en som tror på virkespriserna.

Avatar Fallback

Re: Nytt Skoterkort

JD 2006  
#201844 Ja jag har gjort samma sak nästan lyckades slarva bort inbetalningskortet.

Hur i hela friden kan det vara så att man 110-15år efter utfärdad utbildning helt plötsligt berövas på hela utbildningen om man ej betalar in en viss summa pengar????

Snacka om vansinne!!!!!

Någon som har mer detaljerad information kring detta kan väl gärna skriva någon rad.

Avatar Fallback

Re: Nytt Skoterkort

wigge  
#201914 Nä Sverige i ett nötskal..

Var vist 50 000 som ej skickat in än så dom lär väl bli lite nedringda på onsdag...

   TS
Avatar Fallback

Re: Nytt Skoterkort

axwell  
#201994 Varför så upprörda över er egen glömska, har själv ett lastbilskort som måste förnyas.

Nej jag tänker inte beklaga mig i forumet om det skulle bli bortklantat.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).