Öppna kategorin

Köptips vadsomhelst

1114 inlägg 305500 visningar 77 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

JörgenO  
#674375
axwell skrev:En Yanmar + Kranman griplastare, buden är skamligt låga, inget som ens motsvarar värdet för bara 1 del av ekipaget.

Nån från forumet som vill sälja ?

https://www.klaravik.se/auction/product ... =mailchimp

Den där är jag värd tycker jag 😁🤪

Elmia
Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

axwell  
#674670 Det blev 29 bud sen i morse, började på 60´slutade på 131´+ moms och en avgift, flera bud klumpvis inom samma minut.

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

JörgenO  
#674672 Nån här som blev lycklig ägare? Jag bjöd inte (vågade inte ens fråga frun om prioritet vs badrum, bilar etc)

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

Robertberg  
#674674
JörgenO skrev:Nån här som blev lycklig ägare? Jag bjöd inte (vågade inte ens fråga frun om prioritet vs badrum, bilar etc)


Man kan ju klicka fel.. 😏

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

tallen100  
#674677
Robertberg skrev:
JörgenO skrev:Nån här som blev lycklig ägare? Jag bjöd inte (vågade inte ens fråga frun om prioritet vs badrum, bilar etc)


Man kan ju klicka fel.. 😏

Eller överraska henne, här får du en traktor gumman 😀
Nu behövs inget badrum med den här kan du åka ända ner till sjön och bada...... 😇
Senast redigerad av tallen100 tis 20 okt 2020, 12:02, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

SHR  
#674678 Om man är ute efter ett riktigt bra regnställ som faktiskt håller tätt och är lätt kan jag rekommendera detta från Taiga.
Oakland heter produkten.

1603191599_oakland_jacka_herr_099(1).jpg

1603191613_oakland_byxa_099_herr_framifr_n(1).jpg


Något dyrt (men samtidigt i klass med ex Haglöfs eller liknande) men detta håller vad det lovar.

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

JörgenO  
#674681
tallen100 skrev:
Robertberg skrev:
JörgenO skrev:Nån här som blev lycklig ägare? Jag bjöd inte (vågade inte ens fråga frun om prioritet vs badrum, bilar etc)


Man kan ju klicka fel.. 😏

Eller överraska henne, här får du en traktor gumman 😀
Nu behövs inget badrum med den här kan du åka ända ner till sjön och bada...... 😇


Jag råkade "klicka fel" förra veckan o blev ägare till det här flådiga mästerverket. Med barnens hjälp har jag lyckats gömma undan det i ett förråd i källaren så jag har en frist tills det är dags att ta fram julsakerna... då om inte förr kommer det att gå åt h*vete o då kommer jag vara glad att jag inte har ytterligare en liten röd traktor jagmåste förklara 🤣

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Grålle52  
#674684 Ojoj det där blir svårförklarat

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Erre  
#674686
JörgenO skrev:Jag råkade "klicka fel" förra veckan o blev ägare till det här flådiga mästerverket. Med barnens hjälp har jag lyckats gömma undan det i ett förråd i källaren så jag har en frist tills det är dags att ta fram julsakerna... då om inte förr kommer det att gå åt h*vete o då kommer jag vara glad att jag inte har ytterligare en liten röd traktor jagmåste förklara 🤣

Alla älskar väl en nörd, eller? 😂

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#674689 Jag arbetar med en som lade 170.000 på Lego förra året, i år ska han försöka hålla sig inom 4-5.000/mån.
Olika prioriteringar. 🤓

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

svampbob  
#674693
D Brown skrev:Jag arbetar med en som lade 170.000 på Lego förra året, i år ska han försöka hålla sig inom 4-5.000/mån.
Olika prioriteringar. 🤓


Hur hinner han jobba om han bygger ihop allt det legot?

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#674699
svampbob skrev:
Hur hinner han jobba om han bygger ihop allt det legot?


Det tappar värde nåt enormt om det byggs ihop, kanske att hälften byggs........men ändå 🤣

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

JörgenO  
#674705
D Brown skrev:
svampbob skrev:
Hur hinner han jobba om han bygger ihop allt det legot?


Det tappar värde nåt enormt om det byggs ihop, kanske att hälften byggs........men ändå 🤣


Det är som det gamla talesättet från Hollywood (eller Billund): Man kan inte vara "för snygg" eller ha "för mycket LEGO" (eller om det var pengar... minns inte riktigt) 😎

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#674740
JörgenO skrev:
Jag råkade "klicka fel" förra veckan o blev ägare till det här flådiga mästerverket. Med barnens hjälp har jag lyckats gömma undan det i ett förråd i källaren så jag har en frist tills det är dags att ta fram julsakerna... då om inte förr kommer det att gå åt h*vete o då kommer jag vara glad att jag inte har ytterligare en liten röd traktor jagmåste förklara 🤣
[/quote][/quote]
Men du kan ju prova med att det är den nya toppstjärnan till granen 🤣

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Erre  
#676592 Lite tjuv verktyg kanske?
1603990917_dsc_8723.jpg

Läser man så känns det verkligen så. 😂 🤦‍♂️

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar