ons 30 mar 2011, 18:53#124452vilket gymnasium är bäst respektive sämst på skogsbruk sidan
Öppna kategorin
gymnasium
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS
ons 30 mar 2011, 22:33#124500ja gick på kvinnersta, bra lärare. framför allt på maskin sidan, dom offrar mycke av sin fritid för att eleverna ska få mer maskintimmar.
men nakdelen är mycke mobbing. jag blev mobbad i 2.5 år utan att ens lärarna "såg" det. de klarna för dom när ja samla hela lärarkåren på skolan ink. mattanter och städare och berätta hela mitt helvete..
men nakdelen är mycke mobbing. jag blev mobbad i 2.5 år utan att ens lärarna "såg" det. de klarna för dom när ja samla hela lärarkåren på skolan ink. mattanter och städare och berätta hela mitt helvete..
När de kommer svartrök ur avgaspipan, då vet du att du har en gammal maskin.
fre 01 apr 2011, 20:30#124705
det var jäkligt starkt gjort av dig. jag såg det inte och jag gick nog i samma klass som du...
håller med dig om att lärarna på kvinnersta framför allt på maskin sidan var riktigt bra att ha att göra med. fast mer maskintimmar hade ju inte skadat än dom man fick i maskin.
dexter skrev:ja gick på kvinnersta, bra lärare. framför allt på maskin sidan, dom offrar mycke av sin fritid för att eleverna ska få mer maskintimmar.
det var jäkligt starkt gjort av dig. jag såg det inte och jag gick nog i samma klass som du...
håller med dig om att lärarna på kvinnersta framför allt på maskin sidan var riktigt bra att ha att göra med. fast mer maskintimmar hade ju inte skadat än dom man fick i maskin.
fre 01 apr 2011, 20:51#124707Ösby naturbruksgymnasium i västmanland utanför sala
där ska jag gå om ett år på linje skog
där ska jag gå om ett år på linje skog fre 01 apr 2011, 20:53#124708ps: det var starkt gjort av dig dexter !!
sön 03 apr 2011, 13:42#124928ja

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar