Öppna kategorin
Skithuset
tis 30 okt 2018, 06:40#530911Riktigt stiligt! Men gör det inte för mysigt därinne, det kanske drar ner effektiviteten i skogen
tis 30 okt 2018, 08:03#530918Tror inte att det bor en enda latmask i Suddens kropp så det blir ingen ned sättning av effektivitet. 😀
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
tis 30 okt 2018, 08:29#530923
Är det inte 471?
gnisten83 skrev:Han får målan den med en färg så den klarar EN571(färgen på varselkläder) 🙃
Är det inte 471?
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
tis 30 okt 2018, 08:50#530928Är dom lite kinkiga med siffror på andra sidan pölen? 😉
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
tis 30 okt 2018, 09:16#530932
Jag har faktiskt jobbat på att hitta den masken och tror faktiskt jag lyckats, kanske för bra
halvproffs skrev:Tror inte att det bor en enda latmask i Suddens kropp så det blir ingen ned sättning av effektivitet. 😀
Jag har faktiskt jobbat på att hitta den masken och tror faktiskt jag lyckats, kanske för bra
Snickare som fuskar i skogen ungefär 5 månader om året.
TS
tis 30 okt 2018, 09:17#530934Det är järnvitrol så huset kommer smälta in fint i skogen ja
TS
tis 30 okt 2018, 10:39#530945
Som nu är ersatt av EN 20471.
https://www.wexman.se/info/EN-ISO-20471
/Niklas
Blivande snickare skrev:gnisten83 skrev:Han får målan den med en färg så den klarar EN571(färgen på varselkläder) 🙃
Är det inte 471?
Som nu är ersatt av EN 20471.
https://www.wexman.se/info/EN-ISO-20471
/Niklas
/Niklas
tor 01 nov 2018, 18:40#531446I tisdags var jag hemma med pojken som har höstlov.
Det regnade hela dagen så det blev ett par timmar innejobb
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Det regnade hela dagen så det blev ett par timmar innejobb
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
lör 03 nov 2018, 20:25#531846Jo, en gammal gödselspridare ska det ursprungligen vara.
Tänkte höra hur den kan komma att bli på insidan.
Tänkte höra hur den kan komma att bli på insidan.
sön 04 nov 2018, 20:56#531977
Kamin hämtade jag en hos grannen idag, han hade en som bara samlade damm
Blir två bänkar med ett bord mellan, bordet ska gå att sänka ner till bänkarnas nivå så allt blir som en dubbelbädd om man vill övernatta i den.
Skiter gör jag i det fria
DanK skrev:Hur är "layouten" på inredningen?
Kamin, bänk/stol och bord?
Mer?
Skulle du ha "skitmöjlighet"?
Du kanske har skrivit detta tidigare i tråden? Glömt det i så fall (sorry om så är fallet)
Kamin hämtade jag en hos grannen idag, han hade en som bara samlade damm
Blir två bänkar med ett bord mellan, bordet ska gå att sänka ner till bänkarnas nivå så allt blir som en dubbelbädd om man vill övernatta i den.
Skiter gör jag i det fria
TS
sön 04 nov 2018, 21:39#531984Ta med ett blå skåp till det
Allt ovan är skrivet med reservation för eventuella tyckfel.
Ibland måste man tänka utanför boxern...
Ibland måste man tänka utanför boxern...

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).