Öppna kategorin
Sista trådstarten i år... vem ?
ons 01 jan 2014, 02:07#253873Ha ha ha, min praktica gjorde tjänst mellan 1979 till 1987, självklart ska jag berätta hur sågen bidrog till mötet mellan mig och den fina Finskan, men det tar vi i morgon. Nu ska jag titta på tv, programmet handlar om björnjakt i Norge.
ons 01 jan 2014, 02:20#253875 Klart det finns..
SKOGSTOKIG..
towes skrev:Herregud, så här dags nyårsnatten...
Undrar om det finns nån diagnos för detta?
Skogsforumveroende?
Gott nytt allesamman.
ons 01 jan 2014, 02:54#253879
Fan
jag somnade
men nu är jag åter på banan
stektlök skrev:nej det gjode du inte
Fan
ons 01 jan 2014, 13:36#253911Gokväll!
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
ons 01 jan 2014, 14:24#253922 Ja va fan, det var ju en jävla " spökfilm "..
Vilket skit !!
tallen100 skrev:anersimyra skrev:. Nu ska jag titta på tv, programmet handlar om björnjakt i Norge.
Var det filmen som handlade om Troll?
ons 01 jan 2014, 14:49#253928
Björnjakt i Norge? Leste du fel, eller hur blev björnjakt til troll?
Det var vel inte alkohol med i spelet
anersimyra skrev:Ha ha ha, min praktica gjorde tjänst mellan 1979 till 1987, självklart ska jag berätta hur sågen bidrog till mötet mellan mig och den fina Finskan, men det tar vi i morgon. Nu ska jag titta på tv, programmet handlar om björnjakt i Norge.
Björnjakt i Norge? Leste du fel, eller hur blev björnjakt til troll?
Jack of all trades, master of none!
ons 01 jan 2014, 16:04#253948
Haha, Filmen hette Trolljägaren men började med att dom fann en sjuten björn, å när dom dräpt ett troll plaserades det ut en skjuten björn där... fattade inte riktigt varför, halvsov lite tror jag
Filmen var Norsk så du kanske sett den?
JensSkoog skrev:anersimyra skrev:Ha ha ha, min praktica gjorde tjänst mellan 1979 till 1987, självklart ska jag berätta hur sågen bidrog till mötet mellan mig och den fina Finskan, men det tar vi i morgon. Nu ska jag titta på tv, programmet handlar om björnjakt i Norge.
Björnjakt i Norge? Leste du fel, eller hur blev björnjakt til troll?![]()
Det var vel inte alkohol med i spelet
Haha, Filmen hette Trolljägaren men började med att dom fann en sjuten björn, å när dom dräpt ett troll plaserades det ut en skjuten björn där... fattade inte riktigt varför, halvsov lite tror jag

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).