tallen100 skrev:Tur att man haft gamla gubbar så man har fått lärt sej ett och annat, att dom råkar ut för mest olyckor TROR jag beror på den enkla anledningen att rörelseförmågan/reflexerna och hörseln blir sämre med åren.
Helt rätt tallen.
tallen100 skrev:Tur att man haft gamla gubbar så man har fått lärt sej ett och annat, att dom råkar ut för mest olyckor TROR jag beror på den enkla anledningen att rörelseförmågan/reflexerna och hörseln blir sämre med åren.
Mangan skrev:Jag undrar om ni även även tycker det är OK att köra mot färdriktningen på motorvägen. Sålänge man kommer fram utan att krocka har man gjort rätt!
röjar kalle skrev:Nu skall vi lungna ner oss så gamla är vi inte än men den tiden kommer säkert.Mangan skrev:Jag undrar om ni även även tycker det är OK att köra mot färdriktningen på motorvägen. Sålänge man kommer fram utan att krocka har man gjort rätt!![]()
tallen100 skrev:röjar kalle skrev:Niking skrev:Det lär bli en övermäktig uppgift, din gamle gubbe. ;-)
/Niklas
Gammal tjurig och seg skall nog att hålla er under tukt och förmaning i många år till.
Helt rätt Kalle!!Lär dom lite hyfs
alias skrev:röjar kalle skrev:Nu skall vi lungna ner oss så gamla är vi inte än men den tiden kommer säkert.Mangan skrev:Jag undrar om ni även även tycker det är OK att köra mot färdriktningen på motorvägen. Sålänge man kommer fram utan att krocka har man gjort rätt!![]()
Vadå, menar du att du har anammat sådana nymodigheter som högertrafikomläggningen???![]()
![]()
![]()
MVH Vadå höger sida jag kör på vänster sida som jag alltid gjort.![]()
![]()
Alias
Mangan skrev:Jag undrar om ni även även tycker det är OK att köra mot färdriktningen på motorvägen. Sålänge man kommer fram utan att krocka har man gjort rätt!
T Landström skrev:Jag har respekt för de äldre...så länge de har respekt för mig och inte kör med "Jag har jobbat X år med det här så du kan inte lära mig något..."
T Landström skrev:Jag har respekt för de äldre.."
röjar kalle skrev:Tur att vi inte jobbar ihop för annars skulle det bli bråkT Landström skrev:Jag har respekt för de äldre...så länge de har respekt för mig och inte kör med "Jag har jobbat X år med det här så du kan inte lära mig något..."