ons 06 maj 2026, 12:28#910285Att Kunskapskanalen läggs ner. "Flyttas över till Play och ordinarie tablå" Tänker på morsan, 90 år, som har enorm behållning av den kanalen och aldrig har använt en dator, steget över till Play är oöverstigligt.
Man får inte vara gammal i dagens Sverige.
Öppna kategorin
Dagens sorgeämne
ons 06 maj 2026, 16:46#910296En AppleTV eller Googles TV-streamer har ju båda fjärrkontroll och ger TV-liknande upplevelse. Min fru har dresserat vår AppleTV så den alltid börjar livestreama TV4 när den appen/kanalen väljs
Husqvarna 445, Yanmar2001D+kran o huggarvagn
tor 07 maj 2026, 06:22#910318Eftersom TV4 avvecklat sina MUX:ar i marknätet, tvingas Teracom vältra över hela kostnaden för det terresteriala marknätet på förvaltningsstiftelsen för SR, SVT och UR.
Då Regeringen inte velat skjuta till kapital återstår besparingar. Kunskapskanalen är en kanal som läggs ner men även TV- och radioprogram bantas bort.
Då Regeringen inte velat skjuta till kapital återstår besparingar. Kunskapskanalen är en kanal som läggs ner men även TV- och radioprogram bantas bort.
Usus magister est optimus
ons 13 maj 2026, 23:10#910671Jag pratade med en person, han sa att det inte hade kommit några insekter i skogen ännu.
Jasså sa jag, nu när jag är ute o rensar vindfällen, så kommer myggen fram när jag tar en paus.
Det är väl för att motorsågen släpper ut CO2 sa han. 😤 Jag dog lite inombords.
Jasså sa jag, nu när jag är ute o rensar vindfällen, så kommer myggen fram när jag tar en paus.
Det är väl för att motorsågen släpper ut CO2 sa han. 😤 Jag dog lite inombords.
//Henke månskensskogsbonde
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).