Öppna kategorin

Dagens sorgeämne

23 inlägg 8818 visningar 8 följer Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Re: Dagens sorgeämne

Bax  
#910285Att Kunskapskanalen läggs ner. "Flyttas över till Play och ordinarie tablå" Tänker på morsan, 90 år, som har enorm behållning av den kanalen och aldrig har använt en dator, steget över till Play är oöverstigligt.
Man får inte vara gammal i dagens Sverige.

jannee  
#910286ALLA äldre som inte är kapabla att nyttja den nya tekniken blir idag diskrimimnerade.
Går bl.a miste om mycken information men får även betala DYRT för att de inte kan nyttja internet fullt ut.

tallen100  
#910287Ja Det är för jävligt 🤬 👎

Användarvisningsbild

JörgenO  
#910296En AppleTV eller Googles TV-streamer har ju båda fjärrkontroll och ger TV-liknande upplevelse. Min fru har dresserat vår AppleTV så den alltid börjar livestreama TV4 när den appen/kanalen väljs

Användarvisningsbild

Elis76  
#910318Eftersom TV4 avvecklat sina MUX:ar i marknätet, tvingas Teracom vältra över hela kostnaden för det terresteriala marknätet på förvaltningsstiftelsen för SR, SVT och UR.

Då Regeringen inte velat skjuta till kapital återstår besparingar. Kunskapskanalen är en kanal som läggs ner men även TV- och radioprogram bantas bort.

Hema  
#910324De får redan över 8 miljarder..

Hema  
#910671Jag pratade med en person, han sa att det inte hade kommit några insekter i skogen ännu.
Jasså sa jag, nu när jag är ute o rensar vindfällen, så kommer myggen fram när jag tar en paus.
Det är väl för att motorsågen släpper ut CO2 sa han. 😤 Jag dog lite inombords.

tallen100  
#910672Kanske inte myggen dras till såna stollar... 🫣
Vilket är synd.

Annons:
Nordfarm
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).