Skogsnyheter

Stölder, ett problem för entreprenörer i norrbotten

3 inlägg 1588 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Stölder, ett problem för entreprenörer i norrbotten

Fredrik Reuter  
#68066 Tråkiga nyheter från norr:

http://www.sr.se/norrbotten/nyheter/art ... el=3129133



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Stölder, ett problem för entreprenörer i norrbotten

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#68070 Har väl o göra lite med lågkonjunkturen :x

Förjävligt att behöva vara rädd på jobbet. Men va tusan skall man göra om det kommer en påtänd kille som kan banka skiten ur dig om han vill
Liksom inte värt o käfta o kanske riskera en inslagen kroppsdel för ett verktyg :???:

Avatar Fallback

Re: Stölder, ett problem för entreprenörer i norrbotten

novis??  
#68079 är nog lika över allt i skogslänen dels åker buset diesel för alla mackar är nerlagda sedel automat finns snart ej heller (alla statiolmackar somförsvann utan) buset har ju ej kontokort ja vad göra skäla slanga privat bilar går ju men mycket bättre knycka 200l i en skördaren sen så åker en skitig verktygslåda med på köpet ev en sönder bruten barack.Men sen 😈 finns det dom som skäl datorer klavar hela tak med xenon! ja är det pundare så har dom kontakt med maskin skrotar eller dom som säljer beg maskiner.Var i kontakt med polisen dalarna dom var säker på vart vårat tak med 17 xenenon fanns men ja inga spaningsuppslag fanns! för inte ska ju nån säga att arbets belysning sitter på bilar utan det sitter på (våra maskiner man säger titta vad ja hitta hos...... ska sätta dit 4 på min fina EVA ja ja ska sätta dit ett par på 868 min ja med)vårat företag har blivit av med 50 st ca under 5 år så stölderna fort sätter så länge som det går att sälja här i härjadalen hälsingland bär spåren mot.vissa delar av dalarna polis namn gav trolig förövare hällare men som sagt det finns inga bevis men dom hör också :roll:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).