Skogsnyheter

Tips om skogsjobb - Rottne söker ny Vd

1 inlägg 1592 visningar Svara, dela mm...  
Användarvisningsbild

Tips om skogsjobb - Rottne söker ny Vd

Torbjörn Johnsen  
#892512Skogsmaskintillverkaren Rottne Industri AB i Småländska Rottne är på jakt efter en ny Vd. Det här kan vara ett av skogsmaskinmarknadens roligaste jobb om ni frågar mig. Utmanande att konkurrera med andra nordiska skogsmaskintillverkare, javisst! Men ett starkt varumärke och bra produkter som är välkända både här hemma och i många länder utanför Sverige.
Rottne har en hög grad av egen tillverkning och jämförelsebar liten andel lego när de bygger sina maskiner vilket antagligen gör att man som Vd för ett sådant bolag behöver en välgrundad kompetens inom just tillverkningsindustri. Den stora utmaningen ligger nog ändå mer på marknadssidan så det ska bli intressant att se vad Rottne väljer för profil på sin nya Vd.

För er som vill veta mer så finns mer information samt länk till ansökan på Rottnes sajt här:
https://www.rottne.com/jobb

Sista ansökningsdag är 16:e september

TS
 Besvara 
  • Sida 1 av 1
Annons:
Svenska skogsplantor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).