Skogsnyheter

Tidningen Trä väl värd att läsa

2 inlägg 1890 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Tidningen Trä väl värd att läsa

Johan på hästbacken  
#761060 Jag har under under många år haft tidskriften Trä som svensk sågverksnäring en del av Skogsindustrierna ger ut.
Tidningen riktar sig främst till arkitekter konstruktörer och folk inom träbranchen och ges ut 4 gången årligen. Den ligger iframkanten när det gäller träbyggnad och har reportage från hela världen. Det nya numret som kom i veckan visar träbyggnad från en mängd länder utöver Europa som Kina Japan Australien Chile. Byggnader och konstruktioner av trä är något som verkligen utvecklas över hela världen och inte bara hos oss. Man inser att trä är något som är framtidens material
Rekommenderar att du som är intresserad går in på tidningentra.se. Där kon man se senaste numret och även prenumerera på tidskriften. Bästa av allt är att det är gratis




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Tidningen Trä väl värd att läsa

Robur Clivus  
#761076
Johan på hästbacken skrev:Jag har under under många år haft tidskriften Trä som svensk sågverksnäring en del av Skogsindustrierna ger ut.
Tidningen riktar sig främst till arkitekter konstruktörer och folk inom träbranchen och ges ut 4 gången årligen. Den ligger iframkanten när det gäller träbyggnad och har reportage från hela världen. Det nya numret som kom i veckan visar träbyggnad från en mängd länder utöver Europa som Kina Japan Australien Chile. Byggnader och konstruktioner av trä är något som verkligen utvecklas över hela världen och inte bara hos oss. Man inser att trä är något som är framtidens material
Rekommenderar att du som är intresserad går in på tidningentra.se. Där kon man se senaste numret och även prenumerera på tidskriften. Bästa av allt är att det är gratis


Håller med, fantastiskt bra tidning med mycket inspiration!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).