Skogsnyheter

Miljörörelsens leverne

22 inlägg 5579 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Miljörörelsens leverne

hfab  
#522566
JörgenO skrev:Med risk för att få alla emot mig 🙏

Tycker vi på allvar att landets högsta styrande (jag kommer också att rösta bort henne) skall ramla ut ur SAS-kärran från rad 39, klädd i foppisar o mjukisbyxor, ta in på vandrarhem o spraya på sig lite parfym o kamma sig innan hon stiger in i FN-skrapan för att representera Sverige?

Är det något fel med det?

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Miljörörelsens leverne

JörgenO  
#522571 Nu har vi fått förklaringen till Isabellas motsägelsefulla beteende. :d .

Till föregående fråga, ja det är bara fjantigt att uppröras av att en svensk minister åker business class. Jantementaliteten tar sig ibland bisarra uttryck. Vi behöver ju inte utmärka oss som nåt jäkla tomteland, ministrarna kan (och bör) vi rösta bort.

Avatar Fallback

Re: Miljörörelsens leverne

jannee  
#522573 Troligtvis är Isabellas plats i business bara en piss i havet mot hur de andra "högdjuren" bär sig åt.
En jäkla tur att vi gräsrötter inte har en aning om hur politikerna men även högre tjänstemän inom ledande politiska befattningar bär sig åt. Det skulle bli ett ramaskrik utan dess like om bara hälften kommer i dagsljus :grin:
ALLA politiker är sig själv närmast oberonde vad de än säger.
Försök med att räkna upp några politiker som INTE skott sig på väljarna, foten (Ingvar Carlson) är väl en av de få

Användarvisningsbild

Re: Miljörörelsens leverne

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#522578
jannee skrev:Försök med att räkna upp några politiker som INTE skott sig på väljarna, foten (Ingvar Carlson) är väl en av de få

Tage Erlander och troligtvis flera i samma generation.

Avatar Fallback

Re: Miljörörelsens leverne

Msk  
#522590 Fick upp den här i mitt youtubeflöde. Väldigt intressant att lyssna på.

Avatar Fallback

Re: Miljörörelsens leverne

Bosse1  
#522608 När man inser att landet styrs av miljörörelsens softheads.


Avatar Fallback

Re: Miljörörelsens leverne

jannee  
#522642 Jan Emanuel Johansson är väl en av många som fullt lagligt nyttjat (utnyttjat ) systemet. Med god insyn + rätt kontakter + drivande har han om någon lyckats, sedan får man ha vilka åsikter man vill om att just göra sig rik på andras (o)lycka.
Sedan får han vara socialdemokrat hur mycket han än vill :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).