Skogsnyheter

Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

6 inlägg 4651 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

Camwood  
#331643 Ja man kan ju bara hålla med!! men det han säger är ju självklarheter !!! :wink: Det bästa som finns ju är att gå i skogen spana på allt som svamp , fina enskilda träd,fåglar ,nästa gallring mm :grin: :grin:
Och ju mer du kan om allting som berör skogen/miljön och saker mm desto större upplevelse får du på din skogstur.

Avatar Fallback

Re: Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

isteskog  
#331645 Är själv med i Skogshistoriska sällskapet! Gå med ni också :smile:

Användarvisningsbild

Re: Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

machonisti  
#331724 Gick en muntlig rond med en äldre herreman mitt i vintern. Vi analyserade skyddsvärdet och hans uttryck gillade jag: Skogen kommer tillbaks, men allt annat som är förstört?

Avatar Fallback

Re: Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

Krokmark  
#331767 Funderar starkt på att gå med.
Detta är riktigt intressant.

Avatar Fallback

Re: Historien bör du alltid ha i bakhuvudet

brassel  
#332300 Är också med i Skogshistoriska Sällskapet, fina kvartalshäften, fin årsbok och intressanta exkursioner mm.
Dessutom gjorde jag ett öppet yrkande och tog in kostnaden i bokföringen, om de ifrågasätter ska jag sända över diverse Kulturminneslagar o dylikt som skall hållas redas på i verksamheten...

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).