Skogsnyheter

Mellanskog

2 inlägg 2732 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Mellanskog

Bert  
#175183 Läste i "skogsland" 11 Maj att två förtroendevalda tvingats att lämna styrelsen i Mellanskog pga illojalt handlande.
Detta handlande visade sig bl.a. bestå av att Pär Nilsson " varit ute och förhört sig om marknadspriserna på virke inför en virkesförsäljning till Mellanskog"
Kände mig kastad tillbaka in i 70-talets lantbrukssverige! Naturligtvis ska en företagare försöka att få bästa pris på en försäljning, självklart kollar även en förtroendevald upp om föreningen "hänger med". Jag kräver av en förtroendevald att de håller koll på omvärldens priser, service, kvalite´på utfört arbete. Märk väl att han inte gjorde någon affär, han kollade bara priserna. Heder till Pär Nilsson, och skäms på er valberedning m.fl.
Jord- o skogsbrukare, lär er att tänka själva. Ni är företagare, inte leverantörer till någon förening. Ta egna beslut.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Mellanskog

novis??  
#175207 oooo sekt det är som maranatha

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).