Kse skrev:Ja det är inte så lätt med er, du svarar på frågorna jag ställer till vinterrojarna och han svarar på frågorna jag ställer till dig.
Har jag blivit klonad?
Vinterrojarna.......
Kse skrev:Ja det är inte så lätt med er, du svarar på frågorna jag ställer till vinterrojarna och han svarar på frågorna jag ställer till dig.
vinterrojarn skrev:Jobbigt? Det vet jag inte att jag skrev...
Man väljer att läsa det man läser.
Om du vill böja dig för fanatiker och trams varsågod, men jag gör det inte.
Jämställdhet för dig betyder inte samma sak som för mig.
Jag har inga problem med att man vill ha lika lön eller rättigheter mm
Men jag vägrar den moderna feminismen.
Jag vägrar att saker bojkottas eller att företagare straffas för dumheter och inte logiskt tänkande och sunt förnuft.
vinterrojarn skrev:Kse skrev:Ja det är inte så lätt med er, du svarar på frågorna jag ställer till vinterrojarna och han svarar på frågorna jag ställer till dig.
Har jag blivit klonad?
Vinterrojarna.......
Kse skrev:vinterrojarn skrev:Jobbigt? Det vet jag inte att jag skrev...
Man väljer att läsa det man läser.
Om du vill böja dig för fanatiker och trams varsågod, men jag gör det inte.
Jämställdhet för dig betyder inte samma sak som för mig.
Jag har inga problem med att man vill ha lika lön eller rättigheter mm
Men jag vägrar den moderna feminismen.
Jag vägrar att saker bojkottas eller att företagare straffas för dumheter och inte logiskt tänkande och sunt förnuft.
Jag tror inte du har riktigt koll på vad jag anser vara jämställt men vi tycker helt klart olika i många frågor.
ocke skrev:Man ska vara ödmjukt mot de som har det svårt men ibland får man gör undantag.
"Jag har en fru som jag har ett väldigt bra och fungerande sexliv med så vad ska jag med porr till?"
"Jämställdhet för dig betyder inte samma sak som för mig."
Om man inte förstår att detta visar på en skev människosyn så har man kanske lite otur när man tänker. Jämställdhet handlar inte om vad en stackars skogstomte ute skogen tycker utan om alla andra som man har runt om sig.
Utan att ha så stor kunskap om marknadsföring så känns det ganska otroligt att Sthil skulle driva en process mot SS i denna fråga. Bara sätt till pengar så känns det som att Sthil skulle tappa mer i marknadsandelar att försvara rätten till sin skeva kvinnosyn än några miljoner i skadeståndspengar, så det var väll lite öppet mål för Herman?
Ps Om några dagar är det 2020 inte 1970, tiden går framåt.
isteskog skrev:Är det någon som har frågat en helt vanlig kvinna vad hon tycker om dessa kalendrar? Det är ju bara män som hörs i den här tråden ......
Skogsola skrev:Amerikanske importören har en kalender som är mycket fräckare än den tyska. Antar att jänkarna köper betydligt fler sågar än Sundqvist. Vad ska han göra åt det?
isteskog skrev:Är det någon som har frågat en helt vanlig kvinna vad hon tycker om dessa kalendrar? Det är ju bara män som hörs i den här tråden ......