SKOGSFORUM ARTIKEL 

Skogsnyheter

Lämnar staten nu skogsägarna åt sitt öde?

20 inlägg 6699 visningar 10 följer Svara, dela mm...  

Re: Lämnar staten nu skogsägarna åt sitt öde?

jörgent  
#894521Det var nog inte LRF han anlitade utan LRFkonsult som numer är såld till riskkapitalister - Ludvig & Co - som arbetar hårt på att bli av med alla småkunder, ffa bönder o skogsägare

hfab  
jörgent skrev:Det var nog inte LRF han anlitade utan LRFkonsult som numer är såld till riskkapitalister - Ludvig & Co - som arbetar hårt på att bli av med alla småkunder, ffa bönder o skogsägare

Du har säkert helt rätt.
Jag har lite svårt för att skilja på skit och dynga...

Alvarsson  
#894529Har mycket goda erfarenheter av Ludvig & Co, då gällande juridiska frågor.

millemeck  
#894612@ Badger. Medlemmarna är nertystade och kuvade. Sorglig upplevelse.

Användarvisningsbild

lodin92  
#894660Svensk skogsindustri går på knäna, vi behöver förstärka industrin om vi vill ha någon avsättning för virket.
Om sverige kan komma överens att rapportera som övriga länder så kommer vi klara nå alla mål om skyddad skog.
Förbuden mot avverkning i häckningstid oavsett arttyp är naturvårdsverket tolkning, med rätt regering så kommer tolkningen vara annorlunda och eu kommer godkänna det.
Frivilighet bygger mångfald men självklart behövs pengar till rätt satsningar.
Byter vi regering kan det bli kris för skogsindustrin på riktigt..

Annons:
Svenska skogsplantor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).